גולדהאר נפגש עם בן חיים: אין התקדמות בניסיון להשאירו במכבי ת"א

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

החלוץ עתיד לסגור בפראג לאחר שפגישה משותפת עם המנכ"ל לא הובילה להתקדמות. ניסיון נוסף: הערב. בדיון של הבעלים והצוות המקצועי יעלה ככל הנראה שמם של אלירן עטר וגיא מלמד כאופציות

(גודל טקסט)

בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר והצוות הניהולי של המועדון נמצאים במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. הבעלים הצטרף אמש (שישי) למנכ"ל בן מנספורד וליועץ המשפטי מורן מאירי. גולדהאר נפגש עם המנכ"ל האנגלי ועם עוזר המאמן הספרדי דני פויאטוס ושוחח עם שני שחקני הרכש החדשים עומר אצילי ואופיר דוידזאדה כמו עם כל השחקנים. במחנה נמצא ג'ק אנגלידיס יד ימינו של גולדהאר.


הבעלים הספיק להיפגש בצוותא עם המנכ"ל הבוקר (שבת) עם בן חיים, פגישה שלא הובילה להתקדמות בניסיון להשאירו בצהוב. פגישה נוספת תתקיים מאוחר יותר כשאם לא תשא פרי, החלוץ עתיד לחתום אצל ספרטה פראג לאחר שיתייעץ עם משפחתו


נציגיו של החלוץ אמורים להמריא מחר לפראג כדי להוציא לפועל את המעבר שלו לספרטה פראג. בן חיים טוען בפני חבריו כי החליט לשחק בספרטה פראג וביום שני במידה ולא יהיה מהלך יוצא דופן הוא יחתום אצל הקבוצה מבירת צ'כיה לארבע עונות כשזו תממש את סעיף היציאה שלו, 2.9 מיליון יורו. במקביל נדחתה כמובן הצעת נאנט הצרפתית על החלוץ מאחר והיתה נמוכה מדי.


במהלך היום יערוך גולדהאר פגישות בנוגע למצבת השחקנים כשעל הפרק עתידם של אוסקר סקאריונה, מרסלו, וכמובן טל בן חיים שהוא הנושא הבוער של המועדון כעת.





עטר מול בן חיים הבלם, בקרוב יחד? (ערן לוף)


בין האופציות שיגיעו כתחליף לבן חיים נמצאים אלירן עטר שאם יגיע יקבל חוזה ארוך טווח וגם שמו של גיא מלמד ממכבי פתח תקווה שישתחרר עבור הצעה כספית גבוהה מ-300 אלף יורו.



לאנשי מכבי תל אביב ברור כי לא יהיה קל למציאת פתרון מהיר מול אוסקר סקאריונה שמחזיק בחוזה בעלות שכר של מיליון יורו בעונה. יחד עם זאת, עזיבתם של רמון ושל רובן מיקאל משאירה מקום פנוי במצבת הזרים כך שבנושא זה אין כרגע לחץ למציאת פתרון מהיר.



ג'ורדי קרויף יהיה זה שיחליט לגבי המשך דרכם של השחקנים ששבו מהשאלה כמו יונתן כהן, שלומי אזולאי, דור פרץ ושון גולדברג שמגלים באימונים באוסטריה יכולת מרשימה אבל נמצאים בעמדות עמוסות בשחקנים בכירים שיקשו עליהם לקבל הזדמנויות כבר בפתיחת המשחקים.




גם הוא על הפרק, גיא מלמד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי