בגלל סוגיית לאלה: הפועל חיפה בוחנת אפשרות לצרף את אלבז

אלי אלבז
אלי אלבז | עדי אבישי

הקבוצה מהכרמל מנסה להיערך למצב שהחלוץ יושעה, האקס שבודק אופציות באירופה עלה כמועמד. קדוש בתמונה, הרוש יגיע רק אם ירד בדרישותו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם תתחיל את אימוניה בעוד שבועיים ואם עד לא מזמן היה נראה כי רוב הפאזל סגור אז בשבוע האחרון קיבלה הקבוצה שתי מכות. האחת השוער רובי לבקוביץ שכבר סיכם את תנאיו במועדון, בחר בסופו של דבר לחתום בליגה הלאומית במדי הפועל פתח תקווה והמכה השנייה הגיעה לאחר שבהתאחדות לכדורגל הודיעו כי החלוץ מהראן לאלה נתפס עם חומרים אסורים ועתידו טרם ברור.

בחיפה עוסקים בשני הכיוונים ומקווים כי כבר בשבוע הקרוב יתקבלו מספר החלטות משמעותיות. בגזרת השוער המאמן ניר קלינגר מתלבט בין השוער אריאל הרוש לבין שוער זר. בעלי חיפה יואב כץ כבר הודיע כי הרוש יצטרף רק בתנאי שיפחית משמעותית בדרישותיו הכספיות.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 שמו של שוער הפועל כפר סבא רן קדוש עלה על הפרק ואתמול אף הוגשה הצעה כספית לשוער אך הוא מעוניין לבדוק אופציות שונות לפני שיקבל החלטה סופית בנושא. בחיפה גם פנו לאחרונה לשוער מכבי אחי נצרת גד עמוס והציעו לו להצטרף כשוער שני אבל עמוס סירב וימשיך ככל הנראה באחי נצרת.


יסכים לרדת בדרישות? הרוש (אודי ציטיאט)

מבחינת החוד בקבוצה ממשיכים לבחון אופציות. כץ ערך שיחה עם החלוץ שלומי ארבייטמן ואם האחרון יסכים לקצץ בשכרו בחיפה ינסו להחתימו לעונה נוספת. גם שמו של החלוץ אלי אלבז עלה שוב. אלבז, שמבוקש גם בבית"ר ירושלים, בוחן מספר אופציות באירופה וזאת מכיוון שבמועדון דורשים דמי השבחה גבוהים אבל במידה והמשא ומתן מול ארבייטמן לא יצלח, לא מן הנמנע כי אלבז יחזור לכרמל בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי