סבע יעבור ניתוח, יהיה כשיר לפתיחת הליגה. נילסן צפוי לחתום

דיא סבע
דיא סבע | אודי ציטיאט

קשר מכבי נתניה ייעדר כחודש, אך צפוי לשוב לאימונים עד סוף החודש הבא. בסביבתו של הבלם הדני אישרו כי הוא השתכנע וצפוי לחתום, חגי גולדנברג בראיון ב-103FM: "חיפשתי מקום שיאתגר אותי"

(גודל טקסט)
 מכבי נתניה תפתח תפתח בשבוע הבא (2.7) את אימוניה לעונת 2017/8, עונת החזרה שלה לליגת העל אחרי שנת היעדרות, ומי שלא יוכל ליטול חלק בארבעת השבועות הראשונים הוא הקשר דיא סבע.


סבע יעבור כבר מחר (שני) ניתוח ארתרוסקופיה בברכו ולפי הודעת המועדון ייעדר כארבעה שבועות, אולם המשמעות היא שהוא יוכל לשוב כבר למשחקי גביע הטוטו בתחילת חודש אוגוסט ויהיה כשיר למחזור פתיחת העונה בליגת העל בעוד כחודשיים.


 


בניגוד לקשר שיחמיץ את האימונים הראשונים, מי שייטול חלק הוא מגן הרכש ממכבי פתח תקווה, חגי גולדנברג שעזב את מלאבס לאחר תשע שנים והערב העניק ראיון ראשון בתכנית הספורט ב-103FM. גם הבלם הדני תומאס יול-נילסן עשוי לחתום במועדון עד פתיחת המועדונים לאחר שנפתרו מרבית המחלוקות במו"מ בין הצדדים, כך מאשרים מקורביו.



צפוי לחתום. נילסן


נילסן בן ה-27 צפוי להגיע השבוע לישראל במטרה לחתום במכבי נתניה על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ובמועדון מקווים כי ילבש את מדי הקבוצה באימון הפתיחה. עד כה הבלם סירב להגיע לישראל לצורך קידום המו"מ, אך בעקבות שכנועים ופניות אישיות מצד האוהדים הסכים להגיע.


"נגמר החוזה והייתה תחושת מיצוי, תחושה שהגיע הזמן לאתגר חדש", אמר גולדנברג בן ה-26 בפתח דבריו בראיון, "החזקתי הרבה זמן במכבי פ"ת, מעל הממוצע".


המעבר למכבי נתניה: "הם עשו עונה אדירה בעונה שעברה, יש שחקנים טובים מאוד שנשארו והם התחזקו. אנחנו רוצים כמובן להיות קבוצה לגיטימית בליגת העל ולא לשחזר את התסריט מלפני שנתיים".



גולדנברג. מתרגש לקראת האתגר החדש (מכבי נתניה)


על האקסית מכבי פתח תקווה, שעזבו אותה 10 שחקנים הקיץ: "כל אחד עזב מהסיבה שלו. צריך לשאול אותם למה לא השאירו אותי, אבל אני שמח לעבור מכבי נתניה ולא הייתי מעדיף להישאר. מכבי פתח תקווה מועדון טוב, אבל חיפשתי אתגר חדש. אני רוצה לעשות עונה טובה עם מכבי נתניה – זה לא מובן מאליו, זו קבוצה שעולה מהליגה השנייה ואני מגיע כדי לעזור. לא מתעסק בסעיף יציאה, אני רוצה להישאר".


אם מדובר בהתקדמות: "זה מועדון עם קהל ותנאים מצוינים והגיע הזמן שהקבוצה תחזור למקומה הראוי. זו קבוצה שמתאימה לצמרת ליגת העל. דראפיץ' רוצה שאתן מהניסיון שלי ואני מאמין שאתברג טוב גם חברתית. אני בטוח שיהיה מאבק טוב עם ויקי כחלון על עמדת המגן. לא ידוע לי שיגיע מגן זר. אחרי תשע שנים בליגת העל אני מאמין שאני מגיע כשחקן חיזוק. דראפיץ' לא מבטיח לי שאשחק, אבל אקבל את הצ'אנס שלי כמו כולם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי