חובת ההוכחה היא עליו: על מעברו של בניון לבית"ר

יוסי בניון מוצג בבית"ר
יוסי בניון מוצג בבית"ר | דני מרון

דני דבורין מתייחס לרכש הנוצץ של הירושלמים, שלפחות בהתחלה יגרום לגל עצום של התלהבות מאלפי האוהדים

(גודל טקסט)

 במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול, לא סתם התייחס יוסי בניון לנושא דקות המשחק אותן יקבל בקבוצתו החדשה בית"ר ירושלים ולא סתם הוא דיבר על כך שהוא כנראה הכדורגלן היחיד שצריך להתמודד עם השאלה. אז נכון, יוסי אינו ילד, אבל תנו למאמן להחליט, ותנו לבניון להראות מה ביכולתו לעשות עם הכדור במגרש. אל תמדדו לו את הדקות עם סטופר!

בבואו לקבוצת בית"ר ירושלים, לאחר שעבר בדרכו אליה אצל מכבי חיפה ומכבי תל-אביב, ברור לכדורגלן המנוסה, שהציפיות ממנו גבוהות. אולי לא כפי שהיו אם היה מגיע לבית"ר לפני עשר שנים, ובכל זאת עדיין הוא מסוגל ויודע למסור כדור בין שניים, לחפש שחקן חופשי ופנוי המצוי בעמדת סיכון השער.

עכשיו חובת ההוכחה היא עליו, ובניון מודע אף לכך. כי בית"ר היא בית"ר, זו שתמיד עולה למשחקיה כדי לנצח, ושמקום טוב מאוד בצמרת הוא בעיניה דבר המתבקש מאליו. עם בואו של בניון לטדי, צפוי, לפחות בהתחלה, גל עצום של התלהבות מאוהדיה של בית"ר, שיעטפו אותו באהבה, ברמות להן לא זכה בחיפה וגם לא במכבי תל-אביב. לכן אני בטוח שיוסי באמת נרגש מלבישת חולצת המנורה וכי כל פס שימסור וכל שער שיבקיע יזכו אותו בחיבוק אדיר.


בניון מונף באימון. בוודאי הוא נרגש מהמעבר (דני מרון)

כאשר אלי אוחנה, ששב העונה לביתו, אומר שיוסי בניון בבית"ר אינו גימיק, אלא כדורגלן שיש ממנו ציפיות – זוהי מחמאה שבוודאי צריכה לדרבן את השחקן ששיחק במגרשי הכדורגל הגדולים באירופה.

דבר אחד ברור: כמקצוען בניון יודע שכדי להצליח ולא לאכזב, עליו להשקיע בהכנה, להיות טוב באימונים, ולהוכיח כפי שהוא מאמין, שהגיל (37) אינו מכשול, וכי נכון עשתה בית"ר ירושלים בהחתמתו.

כאמור, טכניקה, הבנת משחק וקריאת המפה במגרש, הנם דברים שאינם נשכחים. והוא, יוסי, יותר מכל אחד אחר חפץ להוכיח שעדיין כוחו במותניו. והכי חשוב: אוהב עד מאוד את משחק הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי