אדילסון סיכם לעונה נוספת, קדוש חתם, שיימן ישוחרר

אדילסון בהייה
אדילסון בהייה | עד אבישי

הפועל חיפה תשדרג את חוזהו של החלוץ, שוער הפועל כפ"ס הצטרף כפי שפורסם לראשונה בספורט1, המגן הביא הצעה מוונלו שעלתה לליגה ההולנדית הראשונה

(גודל טקסט)
שמואל שיימן, מגן הפועל חיפה, מעוניין לעבור לוונלו, העולה החדשה לליגה הראשונה בהולנד. ונלו רוצה את שיימן אבל לא מעוניינת לשלם להפועל חיפה כ-250 אלף יורו כפי שדורש הבעלים, יואב כץ.


עם זאת הצדדים אמורים לפתוח במשא ומתן ונראה כי האדומים ילכו לקראת שיימן משום שאין בכוונתם להשאיר שחקן בכוח. המגן עצמו שוחח היום (שלישי) עם המאמן ניר קלינגר וביקש להשתחרר מיידית מהקבוצה. אם שיימן יעזוב, ינסו האדומים לחזור לאופציית דניאל בורחל מהפועל עכו או לפנות למכבי חיפה ולבקש לשאול את סאן מנחם.




בתוך כך סגרה הפועל חיפה עם אדילסון בהייה חוזה חדש ומשודרג והברזילאי ימשיך לעונה נוספת. האדומים לא מימשו את האופציה על הקשר כי אז היו צריכים לשלם לאדילסון כ-120 אלף דולר, והעדיפו לוותר עליה ולנהל מו"מ בסיומו הסכים כץ להעלות את שכרו של הברזילאי, שעמד בעונה האחרונה על 100 אלף דולר.


גם השוער רן קדוש, בעונה האחרונה בהפועל כפר סבא, חתם רשמית לעונה ויחליף בין הקורות את פיט פלטהאוזן ההולנדי. בכרמל ניסו תחילה לצרף את אריאל הרוש, אולם כאשר האחרון הודיע על רצונו לשחק מעבר לים הואצו המגעים עם קדוש שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. זוהי הקדנציה השנייה של קדוש במועדון, לאחר ששיחק בהפועל חיפה בעונת 2011/12.






בינתיים במועדון עוסקים בעיקר בדיון שייערך ביום חמישי הקרוב בהתאחדות לכדורגל בגין החומרים האסורים שנמצאו בגופו של חלוץ הקבוצה מהראן לאלה. בחיפה החליטו לעזור עד כמה שניתן לשחקן ומינו את עו"ד אייל יפה כעורך דינו. יפה ייצג בעבר בין השאר את כפיר אדרי, אולגה לנסקי ויינסי גייטס. בחיפה מעריכים כי השחקן לא יזכה לעונש מירבי שעומד על ארבע שנים' אך אם בכל זאת יקבל עונש של כשנה ויותר, יודיע לאלה על פרישה ויקבל תפקיד במועדון. יש לציין שהקבוצה אינה צפויה להיענש מכיוון שהשחקן לא קיבל את הכדורים והוויטמינים מרופא הקבוצה, אלא באופן פרטני.


עוד בהפועל חיפה, חברת 'התאמה' תמשיך לשמש כאחת הספונסריות של הקבוצה זו השנה ה-15 ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי