חבשי הצטרף למחנה בבולגריה. אבוקסיס: בני יהודה תתחזק בשכל

אימון בכורה בני יהודה
אימון בכורה בני יהודה | דני מרון

הבלם חתם בבני יהודה לעונה ועלה על הטיסה. הכתומים אמורים לבחון ארבעה זרים. המאמן: "עדיף לראות בעיניים, אם נחתים אחד מהם - הצלחנו"

(גודל טקסט)

עאיד חבשי חתם היום (שלישי) על חוזה לעונה בבני יהודה והצטרף ברגע האחרון למחנה האימונים של הכתומים בבולגריה. פרט לבלם, שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה, יצאו עוד שני שחקנים חדשים למחנה: המגן בן תורג'מן שהצטרף מהפועל באר שבע והחלוץ מתן חוזז שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב (שיחק בעונה שעברה באשקלון).

בני יהודה תשהה במתחם האימונים של נבחרת בולגריה בסופיה ותקיים שני משחקי הכנה: ב-30 בחודש נגד צ'רנו מורה וב-3 ביולי נגד ספטמברי סופיה. מאור קנדיל, סתיו פיניש ורועי גורדנה שחתמו על הארכת חוזה בבני יהודה יצאו למחנה, בעוד דובב גבאי ואנטוניו מרשיץ' עלו על המטוס למרות שהם לא מתוכננים להמשיך בקבוצה.

הכתומים ממתינים ל-1 ביולי לגבי מאוויס צ'יבוטה, מועד בו מכבי תל אביב המחזיקה בכרטיס של החלוץ הקונגולזי תחליט האם לממש את האופציה שלה עליו. אלמוג בוזגלו אמור להפגש לאחר שובה של הקבוצה מבולגריה עם הבעלים ברק אברמוב כדי לשדרג את החוזה. יוסי אבוקסיס ממתין לשחרורם של שחקנים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה כדי לנסות לצרפם לסגל.

ל

"יכולנו להיות עם סגל יותר רחב אבל יש לנו סבלנות", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לפני המראת הקבוצה לבולגריה, "כל הקבוצות בליגה מחפשות שחקנים ועדיין לא נעולות, זה מעין תקופה שכזאת וכולנו מכירים את זה. יש רצון של ההנהלה לחזק את הקבוצה ונעשה את זה בשכל". אבוקסיס גילה כי למחנה אמורים להצטרף ארבעה נבחנים זרים: "אין כמו לראות בעיניים ואם מכל הארבעה נחתים אחד אז עשינו משהו. בני יהודה לא מהמרת בעניין של חוזים, עדיף לראות בעיניים".

המאמן הוסיף: "אנחנו מאוד רוצים שאמיליוס זובאס יישאר, אבל אם תגיע עליו הצעה שאי אפשר לסרב לה לא נעמוד בדרכו. זובאס הגיע מאוד מאוד רעב, למרות שהוא סיים אחרי כולם בגלל הנבחרת (ליטא). אני מאוד מרוצה מהאופי ומהמקצוענות שלו ומקווה שיישאר". אבוקסיס נשאל על מטרותיה של בני יהודה העונה וענה: "רק אחרי שנשלים את הסגל נוכל לדבר על מטרות. בני יהודה רוצה להיות קבוצה טובה ולא להסתבך בתחתית. אם נצליח להביא את השחקנים שאנחנו רוצים נוכל לחשוב גבוה יותר"

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי