רעננה פתחה עונה, אברהם: נצרף 4 זרים ועוד ישראלים

רעננה
רעננה | דני מרון

לעיני כמה עשרות אוהדים הקבוצה מהשרון החלה באימונים תחת המאמן החדש: "בודקים קלטות, לא הצלחנו להחתים עדיין שחקנים"

(גודל טקסט)

לעיני 80 אוהדים, הפועל רעננה ערכה הערב (רביעי) את אימון הבכורה שלה לעונת 2017-2018 תחת הדרכתו דודו אברהם, שהחליף את חיים סילבס שעמד על הקווים בשלוש השנים האחרונות.

הרבה שחקני רכש לא נראו כאשר היחיד שנוכח היה הזר החדש מרקו אדאמוביץ'. רועי לוי שהגיע מהפועל כפר סבא וכארם ארשיד שחזר מהשאלה לא הופיעו, כאשר גם עמנואל אמבולה, עימו יש בעיות, לא נכח באימון.

המאמן דודו אברהם אמר עם תום האימון: "יש התרגשות כמו בכל תחילת עונה ובטח שזו עונה ראשונה שלי בליגת העל. אני מבחינתי מרגיש בבית ברעננה כי הייתי פה שלוש שנים. זו הרגשה כיפית, שחזרתי הביתה. עבדנו קשה בקיץ אבל זה לא נראה כי לא הצלחנו כמעט להחתים שחקנים. הבסיס של הקבוצה הוא טוב, יש לי שלד שרץ כמה שנים ובגלל זה אני לא ממהר להחתים כל שחקן".


הצוות החדש של רעננה (דני מרון)

רכש: "אנחנו בודקים ורואים הרבה קלטות וזרים ובקרוב יצטרפו אלינו ארבע זרים ועוד ישראלי או שניים. אני לא חושב על לאן לכוון השנה, כי הסגל עדיין לא מלא. אחרי שהסגל יהיה מלא, נרגיש את הקבוצה ונדע לאן אנחנו רוצים להגיע. אני מקווה שעד היציאה למחנה האימון בפולין ב-15 ביולי נהיה עם סגל מלא. אני מאמין בכדורגל מאוזן כי בכדורגל של היום צריך לדעת הכל. צריך לדעת לעשות את כל סוגי ההגנה וכל סוגי ההתקפה".


אדאמוביץ' מתרגל לישראל (דני מרון)


אבוחצירה נותן זמן איכות לאוהדים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי