קריית שמונה תחל עונה: "בטוחים בחזרה לפלייאוף העליון"

עאבד
עאבד | אודי ציטיאט

הקבוצה הצפונית תוציא לדרך את אימוניה תחת חיים סילבס. קשר אחורי זר על הפרק. במועדון מקווים ששיפוץ האצטדיון יסתיים עד תחילת הליגה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה תפתח היום (חמישי) את אימוניה באופן רשמי לקראת עונת המשחקים הקרובה. מסיבת העיתונאים המסורתית לפתיחת העונה תיערך ביום ראשון. במועדון מביעים אופטימיות גדולה לעונה הקרובה בעיקר בזכות התקציב הגבוה ביותר שהעמיד הבעלים איזי שרצקי. אם בעונה שעברה נדמה היה כי שרצקי יקח צעד אחורה, העונה חזר הרעב לבעלים והמטרה להחזיר את הקבוצה לצמרת הכדורגל הישראלי.

צוות מקצועי חדש לחלוטין יעמוד על הקווים בראשותו של חיים סילבס שהביא עמו מהפועל רעננה גם את עוזרו יניב לביא. מאמן הכושר ערן שדו שעבד שנים רבות עזב למכבי חיפה ובמקומו מונה דוד בובליל.

גם סגל השחקנים עבר מהפכה בעיקר בכל הקשור לשחקנים הזרים. הקבוצה צירפה לשורותיה ארבעה זרים חדשים ובהם הבלמים קרלוס קוויאר שהגיע ממכבי פתח תקווה ומרכוס דיניז הברזילאי ואליהם צורפו המגן מילוש ראדיבוייביץ' והחלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק. הזרים שנותרו מהעונה האחרונה הם דידייה ברוסו וג'ייקוב נג'וקו כאשר עתידו של האחרון לא ברור.

בקרייה עדיין מחפשים אחר קשר אחורי בכיר ואם יימצא כזה לא מן הנמנע כי נג'וקו יעזוב להפועל חיפה. בין הישראלים צורף מגן מכבי חיפה איאד אבו עביד ואילו שובל גוזלן נרכש לאחר חצי עונת השאלה. "אנחנו מאוד אופטימיים ומרוצים מהבנייה שלנו ובטוחים שקריית שמונה תחזור לפלייאוף העליון ועומדת בפני אחת העונות הטובות בהיסטוריה", אמרו במועדון.


סילבס, יוצא לדרך (דני מרון)

בינתיים אוהדי הקבוצה קיבלו בשורות משמחות כשנבחר קבלן לתחילת עבודות השיפוץ באצטדיון המקומי שחייב לעבור שדרוג בגלל דרישות המנהלת ובמועדון מקווים כי העבודות יסתיימו עד פתיחת העונה. אם לא יעמדו בזמנים, קריית שמונה תארח את משחקיה באצטדיון עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי