אצילי: הייתה לי עונה לא פשוטה, חובת ההוכחה עליי

יונתן כהן
יונתן כהן | דני מרון

שחקן הרכש של מכבי ת"א לאחר ה-0:2 על טירנה: "התרגשתי". הצהובים לא מרוצים מהיכולת: "הקבוצה נראתה כמו אצל וידיגאל". שלושה שחקנים על סף סיכום, מחמאות ליונתן כהן. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב קיבלו אתמול (חמישי) באיפוק את ה-0:2 על מחזקת הגביע האלבני טירנה ובטוחים כי ישלימו בעוד שבוע את המעבר לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית.

 

למרות הניצחון הקליל, הצהובים מודעים לכך שלא הרשימו מול קבוצה אלבנית חלשה. זה מריה, מאמנה הברזילאי של היריבה ושחקן העבר של נבחרת ברזיל, אינטר ופארמה, אמר בסיום: "אנחנו מתאמנים בקושי שבוע וזה הזמן שאני נמצא במועדון עם שחקנים בני 19 עד 22 שנים. שבוע האימונים הבא מאוד משמעותי עבורנו ולמרות הניצחון של מכבי והניסיון של שחקניה אפשר לבצע בטירנה מהפך, למה לא?".



גורם המקורב למועדון אמר לאחר המשחק: "הקבוצה נראית עדיין כמו הקבוצה של ליטו וידיגאל. אין התלהבות והמשחק נראה איטי ומשעמם. חובה להביא באופן מיידי לפחות 3-4 שחקנים חדשים". על פי גורמים במועדון קרויף והמנכ"ל בן מנספורד נמצאים על סף סיכום עם שלושה שחקנים – בלם, קשר אחורי וקשר התקפי.

 

למרות שלא הרשים, שחקן הרכש עומר אצילי ריכז את מרבית העניין. "הייתה התרגשות, אני חושב שהייתה הופעה סבירה", אמר הקשר בסיום. "אני מצפה מעצמי להרבה יותר כמובן אבל מצפה כבר למשחק הבא".

 

הציפיות: "אני מתרכז בעצמי, אני מרגיש טוב ומקווה שאתרום הרבה למכבי העונה, זה מה שאני מתכוון לעשות. מבחינת כושר, אני חושב שאני בסדר, לאט לאט בכל משחק אני אשתפר ואני מחכה כבר לתת תפוקה שתעזור לקבוצה. הייתה לי עונה לא פשוטה. אני שמח לחזור ולהיות פה, חובת ההוכחה עליי ואני מקווה לעשות את זה".


יונתן כהו. האוהדים התאהבו (דני מרון)
יונתן כהן. האוהדים התאהבו (דני מרון)


הגומלין
:"השגנו  ניצחון חשוב. 0:2 זו תוצאה טובה, ברור שיהיה שם קשה אבל אני מקווה ומאמין שנעבור לשלב הבא".

 

במועדון לא שכחו את ההחתמות הפזיזות והכושלות של הברזילאים רמון רומא ומרסלו שלא תרמו כלום בצד המקצועי. מרסלו עדיין בקבוצה ואתמול לא התלבש כלל. הארגנטינאי אוסקר סקאריונה הבהיר אמש כי אינו מחפש קבוצה חלופית בטורקיה ואיש לא שוחח אתו על עזיבת המועדון. לטענתו הוא מחלים מפציעה ומתכוון להמשיך בקבוצה עד סיום חוזהו.

 

כובש השער הראשון יונתן כהן, הראה למה החזירו אותו מהשאלה בבני יהודה. המנהל המקצועי לשעבר של הכתומים יצחק שום טען בחודשים האחרונים כי כהן הוא השחקן המשתפר ביותר בליגת העל ויהיה משמעותי בכל קבוצה בה ישחק בשל היכולות המגוונות שלו. מול טירנה ראינו שהוא צדק.


שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים. בקרוב יגיע חיזוק (דני מרון)


האוהדים כבר התאהבו בכישרון הצעיר שכזכור הוא בנו של שחקן העבר של הקבוצה, מיקי כהן. גורם במועדון התייחס לנושא: "יונתן ימשיך בקבוצה ומי שחלם כי יזכה בו כמשוחרר לעוד עונת השאלה שיחפש במקומות אחרים".

 

אתמול לא נרשמו כלל דור מיכה ואוסקר סקאריונה הפצועים ואליהם נוספו אבי ריקן, מרסלו, שון גולדברג ושגיב יחזקאל. מי שלא שותפו במשחק היו איגור פיליפנקה ודור פרץ.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי