יול נילסן חתם במכבי נתניה: הצעה שלמה ומרגשת

תומאס יול נילסן
תומאס יול נילסן | צילום: מכבי נתניה - האתר הרשמי

הבלם הדני הצטרף וסיפר בראיון במדינתו: "הייתי סקפטי בהתחלה", היהלומים רוצים להכניס אופציית רכישה של החלוץ ממכבי חיפה. ריביירו יוחתם אם ירשים באימונים

(גודל טקסט)
מכבי נתניה צירפה הבוקר (שישי) באופן רשמי את הבלם הדני תומאס יול נילסן שחתם בקבוצה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

 

יול נילסן שיחק בעבר באלבורג הדנית, סנדפיורד הנורבגית ופלקנברגס השבדית איתה ירד ליגה. הוא הצטרף בשלהי העונה בדנמרק לארהוס ושיחק איתה שישה משחקי ליגה. הוא יהיה שחקן הרכש התשיעי העונה של העולה חדשה לאחר שכבר צירפה את גולן אלקסלסי, דן גלזר, עדן שרם, גיא גרוס, דני עמוס, בן צעירי, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג. 


 

נילסן אמר לאחר החתימה: "נרגש להגיע לישראל ולמועדון כמו מכבי נתניה. מחכה למפגש הראשון עם האוהדים עליהם שמעתי כל כך הרבה ויודע כי מצפה לנו עונה טובה ומרגשת".

"זו הזדמנות מרגשת. ההצעה מישראל הייתה חבילה שלמה ומרגשת ובחרתי להצטרך. רציתי לשחק במקום אחר. זו ליגה שאנחנו בסקנדינביה לא שומעים עליה, אבל מדובר בליגה נחמדה שתעזור לי להתקדם. הייתי סקפטי בתחילה, אבל ככל שבדקתי את זה, כך השתכנעתי להגיע", אמר הבלם בראיון בדנמרק.

 

יול נילסן דיבר על נתניה: "זה מועדון גדול בישראל שחווה ירידה ועכשיו נמצא בשורה השנייה. זה לא אחד ממועדוני הצמרת  וכנראה שלא נכוון למקום בצמרת הגבוהה. יש אצטדיון יפה והכדורגל הישראלי מלא בשחקני התקפה מהירים והרבה ופחות פיזי מהליגה הדנית. הבנתי שהקבוצה בדקה עליי לא מעט לפני שבחרה בי".


סלובודן דראפיץ'. חיזוק להגנה (אודי ציטיאט)
סלובודן דראפיץ'. חיזוק להגנה (אודי ציטיאט)


הבלם סיכם: "ישראל שונה לגמרי ממה שחשבתי. אתה שומע דברים רעים על המדינה וכשהגעתי הייתי בהלם מהמציאות. אנשים מדברים אנגלית והכל נראה טוב. יש דברים שממש הזכירו לי את הבית. אני יכול לגדול בישראל כשחקן וכאדם ומחכה לזה".

 

הבלם, כמו גם הקשר-חלוץ, לאנדרו ריביירו, יגיעו ביום ראשון לאימון הפתיחה של הקבוצה. לגבי הברזילאי, בקבוצה רצו בהתחלה לצרף חלוץ זר, אך אם ירשים, בנתניה לא יפסלו לצרף אותו, למרות שהוא משחק באגפים. 


שון וייסמן. בנתניה מוכנים לחכות לו (ערן לוף)
שון וייסמן. בנתניה מוכנים לחכות לו (ערן לוף)


בשבוע האחרון עלה שמו של שון וייסמן, חלוצה של מכבי חיפה, שהושאל בעונה האחרונה למועדון מעיר היהלומים. הבעלים אייל סגל, עדיין רוצה להכניס בחוזה אופציית רכישה, כפי שעשה עם שאר המושאלים, ומוכן להמתין עד אשר יסדיר החלוץ את ענייניו מול הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי