קלינגר: רוצים את דור פרץ אך לא נוכל לחכות הרבה זמן

דור פרץ
דור פרץ | צילום: אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה דוחף להחתמת הקשר אך לא יחכה להחלטת מכבי ת"א עוד זמן רב: "אם לא תהיה תשובה תוך שבוע נבדוק אופציות חלופיות". תמאש נחת בישראל, יצטרף לאימונים ביום שני

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח את אימוניה בתחילת שבוע הבא ובמועדון מקווים להתחיל ולסגור קצוות. בחיפה ממתינים לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע לקשר דור פרץ, והיום ציינו במועדון כי אם לא תהיה תשובה תוך שבוע יתחילו לעבוד על אופציות חלופיות.


מאמן הקבוצה ניר קלינגר חושק בשחקן אך לא מעוניין לדחות את הנושא מעבר לימים הקרובים. "אנחנו מאוד רוצים את דור והשחקן רוצה להיות פה אם לא יקבל תפקיד משמעותי במכבי" אמרו הבוקר בחיפה.
 

הבלם הרומני גבריאל תמאש נחת בישראל ויצטרף לאימונים ביום שני. תמאש שיחק בעונה שעברה בסטיאווה בוקרשט ובעברו 65 הופעות בנבחרת רומניה.


תמאש בישראל (הפועל חיפה, האתר הרשמי)תמאש בישראל (הפועל חיפה, האתר הרשמי)


גם בעמדת השוער צפויה להתקבל החלטה בין מספר מועמדים זרים בהם צפה קלינגר. בנוסף המועדון הודיע בשלב זה למגן שמואל שיימן כי אין כל כוונה לשחררו. שיימן העביר לחיפה הצעה מקבוצה הולנדית, ונלו, אך בחיפה הבהירו לשחקן כי לא ישוחרר והם מצפים ממנו להגיע לתחילת האימונים ביום שני.


דור פרץ נגד מכבי ת
דור פרץ נגד מכבי ת"א. עוד עונה באדום?


בנושא אחר, בחיפה הביעו שביעות רצון מההחלטה של הדיין גיורא לנדאו במשפטו של מהראן לאלה, כאשר לנדאו איפשר לשחקן להתחיל ולהתאמן עם הקבוצה עד סיום הדיון בעניינו. "אומנם מדובר בהחלטה ראשונית אבל גם כאן אפשר לראות שכולם מבינים כי מדובר בטעות אנוש ולאלה הוא דמות למופת. גם בסיום המשפט הנושא הזה יתברר כהרבה יותר קטן ממה שעושים אותו", אמרו במועדון.


מכירת המנויים לעונה הקרובה למשחקי הפועל חיפה תחל היום. הבעלים יואב כץ החליט להוזיל את המחירים ליציע המזרחי באמצעות מבצע אב ובן או סב ובן ב-1000 שקלים לעומת 1100 בשנה שעברה. מחיר מנוי ליציע המזרחי עומד על 550 שקלים. מחירי המנויים ליציע הכסף נותרו ללא שינוי זו השנה הרביעית – 900 שקלים למבוגר ו-700 לנשים וילדים. המנוי כולל כניסה חופשית למשחקי גביע הטוטו ובהם הדרבי החיפאי אותו תארח הקבוצה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי