בב"ש הופתעו: תורג'מן ניסה לשכנע את סוארס להצטרף לבני יהודה

וויליאם סוארס. חוזר
וויליאם סוארס. חוזר | צילום: אודי ציטיאט

כבר במחנה האימונים המגן שעזב לזהובים גישש עם הברזילאי, שמבוקש גם באיטליה וסלובניה. הערכת מצב תעשה לגבי בן ביטון, האוהדים מתכננים חגיגה לקואנקה

(גודל טקסט)

ווילאם סוארס, ששוחרר על-פי בקשתו מהפועל באר שבע, לא יישאר מחוסר עבודה. מספר קבוצות בארץ לוטשות אליו את עיניהן, ויש לו ביקוש באיטליה ובסלובניה. בני יהודה היא אחת האופציות המקומיות שעומדות על הפרק, ונציגים מטעמה בדקו את העלויות הכרוכות בצירופו של הבלם בן ה-32. בעת ששחקני האלופה שהו במחנה האימונים בפולין, הם הופתעו לגלות כי חברם לשעבר, בן תורג'מן, ניסה לעניין את הברזילאי לגבי אפשרות שיבצע נחיתה בשכונה, וישתף איתו פעולה בשורות מחזיקת הגביע.

ההחלטה לעזוב את באר שבע גמלה בלבו של סוארס, לאחר שהבין שיהיה לו קשה להשתלב בהרכב האלופה בעונה הקרובה. "חזרתי מבלגיה לישראל כדי לשחק, אני לא רוצה לשבת על הספסל", אמר הבלם לחבריו. גריעתו ממצבת הזרים של ברק בכר היא סופית, והובטח לו שהוא לא יינזק כלכלית.

סוארס חזר ביום שישי עם האדומים לישראל, בסיומו של מחנה אימונים שנמשך עשרה ימים. ממחר (ראשון) תיכנס באר שבע ל"כוננות בודפשט", שתימשך עד מועד המשחק הראשון, ב-12 ביולי בטרנר, מול אלופת הונגריה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. איסאק קואנקה, הרכש הלוהט מספרד, יעמוד במרכז החגיגות שמתכננים האוהדים באימון הפתיחה הרשמי בעוד מספר ימים. חלוץ זר יצטרף בהמשך, ולא מדובר בארמנדו סדיקו, חלוצה הפורה של נבחרת אלבניה, שמבוקש גם על-ידי מכבי חיפה. רכישתו של הסקורר האלבני ותשלום שכרו מוערכים במיליון וחצי יורו.

מסתמן כי בן ביטון, שמכוון לגנט, ימשיך לחרוך את כנף ימין של ההגנה האדומה במשחקים הראשונים באירופה ובהמשך תיעשה לגביו הערכת מצב. עיתוי המעבר של ביטון תלוי בשני גורמים: קבלת הצעה רשמית מהבלגים וסגירת פערים מצדו של דור אלו, יורשו של ביטון, שהחלים מניתוח בברכו ואמור לבצע את ההתאמות הדרושות כדי להיכנס לנעליו של ביטון.

איסק קואנקה. מחכה לו חגיגה ענקית (אתר רשמי)
איסק קואנקה. מחכה לו חגיגה ענקית (אתר רשמי)

הצצה בלוח המשחקים של האלופה מלמדת שצפויים לה עומסים לא פשוטים בשבועות הקרובים. יומן אירועים: הגומלין בליגת האלופות יתקיים ב-19 ביולי, והעפלה לסיבוב השלישי תחייב הזזה של משחקי גביע הטוטו. המשחק על גביע אלוף האלופים מול בני יהודה נקבע ל-10 באוגוסט ויתקיים באצטדיון בנתניה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי