בית"ר ירושלים חידשה את המו"מ עם ג'ורדן פושה

פושה. בדרך לבירה?
פושה. בדרך לבירה? | צילום: אודי ציטיאט

מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה, שעזב את מכבי הרצליה ומחזיק גם בהצעה מליגת המשנה בצרפת, שוב במגעים עם קבוצתו של שרון מימר

(גודל טקסט)

 לצד הדאגה בבית"ר ירושלים ממרכז ההגנה בניצחון 3:4 על ושאש במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, בבירה ממשיכים לחפש אחר חלוץ זר ופנו בשנית לחלוץ איתו ניהלו מו"מ כבר בחודש שעבר.

בימים האחרונים החלו בבית"ר ירושלים לשוחח מחדש עם נציגו של לא אחר מאשר ג'ורדן פושה (25), מלך השערים של הליגה הלאומית בעונה החולפת עם 24 כיבושים. מדובר כידוע בשחקן חופשי לאחר שסיים את 3.5 שנותיו במכבי הרצליה, ובבית"ר מאמינים שהוא השחקן שמתאים ביותר לפרופיל שאותו אוהב הבעלים אלי טביב.

רק לפני מספר ימים דחה פושה את הצעתה של הפועל רעננה, כך הודיע המועדון מהשרון, וכמו כן הספיק לדחות החלוץ הצרפתי, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים יונתן בן ברון, הצעות ממ.ס אשדוד ומהפועל תל אביב. פושה מחזיק גם בהצעת מהליגה השנייה בצרפת וההערכה היא כי בשבוע הקרוב ימצא קבוצה חדשה.


פושה. יחליט בשבוע הקרוב על יעדו הבא (לירון מולדובן)

כרגע במצבת הזרים של בית"ר ישנם חמישה שחקנים – ז'אורז'יניו, אנטואן קונטה, אריק סאבו, מרסל הייסטר וקלאודמיר פריירה. אגב, בסביבתו של האחרון טוענים שלא קיבלו שום אינדקציה עד כה שהולכים לשחררו. מחר (ראשון) תחזור הקבוצה לאימונים אחרי סוף שבוע חופשי, זאת לקראת משחק הגומלין מול ושאש ביום חמישי בהונגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי