עכו פתחה עונה, ארבעה שחקנים חתמו ממש לפני האימון

הפועל עכו
הפועל עכו | יח"צ

שיש, קניקובסקי, אלקרינאווי ופראחת הצטרפו לעולה החדשה. מישאלוף, אראל, בורחל ופאנקה שלא בתכניות התאמנו בצד. המו"מ עם הירש נמשך

(גודל טקסט)

בעיצומו של קיץ סוער, בו פוצצה עסקת העברת הקבוצה לידיו של דן לובלסקי, פתחה הפועל עכו היום (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2017/18. המאמן שלומי דורה, שהעלה את הקבוצה מהליגה הלאומית, ידריך את עכו גם בליגת העל ויעבוד בצוותא עם המנג'ר דניאל סטנצ'ו.

הפנים החדשות באימון הפתיחה היו של שחקני הרכש אלון נצר, רם שטראוס, בן אז'ובל, גל שיש, עמראן אלקרינאוי, עבאדי פרחאת וגבי קניקובסקי (ארבעת האחרונים חתמו הבוקר). גם מושיקו מישאלוף, שעדיין לא ברור אם ימשיך במועדון הגיע לאימון. מישאלוף התאמן בצד יחד עם גל אראל, דניאל בורחל ומינדאוגאס פאנקה. לארבעה חוזה גם לעונה הבאה.

החלוץ עיזאת חלאיילה חזר מעונת השאלה בהפועל עפולה והאריך גם את חוזהו בעונה נוספת. מי ששיחקו עם הקבוצה בעונה שעברה והאריכו את חוזיהם בעונה נוספת היו המגן דיא לבאבידי והקשר קווין ריינשטיין.


שיש. חתם רק הבוקר 

המו"מ בין עכו לחלוץ שחר הירש נמשך. החלוץ כזכור מיוצג על ידי הסוכן דודו דהאן שמייצג שבעה משחקני הקבוצה וגם הנחית במועדון את המנג'ר סטנצ'ו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי