הפועל חיפה פתחה אימוניה, קלינגר: נביא שוער ושחקן התקפה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

האדומים מתחילים בהכנות לעונה הקרובה, כשגבריאל תמאש ורן קדוש ערכו אימון בכורה. המאמן: "נגיע להחלטה בנוגע לרואש", עסקת דור פרץ תקבע את זהות הזר שיגיע

(גודל טקסט)
הפועל חיפה פתחה היום (שני) באופן רשמי את האימונים לקראת עונת 2017/18. האדומים הצליחו לשמור על רוב השלד הקיים מהעונה שעברה וצירפו בקיץ את השוער רן קדוש והקשר רוסלן ברסקי ואת הזרים הבלם גבריאל תמאש ורסמוס סיוסטט וראדו גינסארי. שני האחרונים ינחתו היום בישראל ויעברו בדיקות רפואיות.

 

במועדון הביעו שביעות רצון מההחתמות, שהגיעו לאחר שהמאמן ניר קלינגר בחן היטב את כל האופציות שהוצעו. סיוסטדט משחק בעמדת המגן הימני ובעמדת הבלם והגעתו צפויה להשפיע על המגן הקיים דור מלול. האדומים טענו כי השבדי יכול לשחק במספר תפקידים ובשל הרצון של קלינגר לשחק במספר שיטות לא בטוח שישחק רק בעמדת המגן הימני. גם גינסארי הוא שחקן מגוון שיכול לשחק בכמה עמדות (מתחת לחלוץ ובאגף).


 

הקבוצה מתכוונת להחתים שני שחקנים זרים נוספים, אך טרם הוחלט באילו תפקידים וזה תלוי בעיקר בהגעתו של הקשר דור פרץ. אם מכבי תל אביב תסכים להשאיל את פרץ גם העונה ינסו האדומים לצרף שוער זר, אך אם הקשר הצעיר לא יגיע, קלינגר יביא קשר אחורי זר ורן קדוש ישמש שוער ראשון.


המאמן ניר קלינגר אמר: "אני מברך את השחקנים החדשים. להפועל חיפה היה קיץ שקט כי יש לנו את רוב השלד מהשנה שעברה. זה נתן לי שקט וחשבתי שצריך חיזוק בהגנה ורצינו לרענן ועשינו את זה לשביעות רצוני. עמדת השוער פתוחה ונביא שוער מתאים, ככל הנראה זר ועוד שחקן התקפה".


גבריאל תמאש. שיימן מקבל את הרומני החדש לקבוצה (ערן לוף)
גבריאל תמאש. שיימן מקבל את הרומני החדש לקבוצה (ערן לוף)


קלינגר אמר עוד: "אושרי רואש היה פה בפגישה וישבנו לשיחה מכובדת ומחר נדבר שוב. הוא יקבל את מלוא הכבוד ונקבל החלטה ביחד לגבי עתידו. בן בסט לא פנה אלי ולא פנו בעניינו לקבוצה ורק אם יציעו לנו מיליון יורו נשחרר אותו. אני רוצה את שלומי ארביטמן ואדבר איתו. נראה לאן הדברים הולכים. אני שמח שמהראן לאלה איתנו ואני מקווה שאם יספוג עונש, הוא יהיה מידתי. אני מקווה שהוא יחזור במהרה".

 עדן בן בסט. עדן בן בסט. "אם יציעו לנו מיליון יורו נשחרר אותו" (ערן לוף)


בהתקפה ישנו כאמור רצון של המאמן להשאיר את החלוץ שלומי ארבייטמן, אך אם המו"מ מולו לא יצלח ינסו בחיפה לצרף חלוץ בכיר אחר. במועדון מחכים לתשובות מצדה של עירוני קריית שמונה בנוגע לגיי'קוב נג'וקו. אתמול התייחס הבעלים של ק"ש, איזי שרצקי לסוגיה ואמר: "הבטחתי להפועל חיפה כי אם נמצא קשר אחורי נג'וקו ישוחרר באופן מייד, ואם לא נמצא את הקשר המתאים אז הוא יישאר אצלנו".

רן קדוש. יניחיתו לו שוער על הראש? (עדי אבישי)
רן קדוש. ינחיתו לו על הראש שוער זר? (עדי אבישי)


האימון הראשון פתוח רק לכלי התקשורת והאימון עם הקהל ייערך בשבוע הבא. מסיבת העיתונאים הרשמית תיערך לאחר חזרתה של הקבוצה ממחנה האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי