דיווח בטורקיה: אוסקר סקאריונה סגר במדי גוזטפה

סקאריונה. ינוח השבוע
סקאריונה. ינוח השבוע | צילום: עדי אבישי

הארגנטיני המאכזב ישוב לטורקיה וישתף פעולה עם ז'אן-זאק גוסו אצל הקבוצה מאיזמיר ששבה לליגה הראשונה. קאלה דרשלר יהיה אחד ממאמני השוערים במחלקות הנוער של המועדון. חוזה ארוך טווח הוצע לצ'יבוטה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תצא ביום רביעי בבוקר לאלבניה לקראת משחק הגומלין מול טירנה (0:2 במשחק הראשון), בתקווה שכבר בשבוע הבא באצטדיון בנתניה היא תארח את המשחק הראשון במוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית.


גם מהמפגש באלבניה ייעדרו הקשרים דור מיכה ואוסקר סקאריונה, הראשון פצוע עוד מסיום עונה שעברה ונמצא בשלבי התאוששות אחרונים ואילו הארגנטינאי סובל מרגישות בשריר ובאמצע מחנה האימונים החל בסדרת טיפולים.




בנוגע לסקאריונה. כלי התקשורת בטורקיה מדיווחים שהקשר לא ימשיך במכבי תל אביב אחרי עונה מאכזבת והוא סגר בקבוצת גוזטפה שהעפילה לליגה הראשונה בטורקיה. הקבוצה סיימה במקום החמישי בליגה השנייה, אך עלתה בתום הפלייאוף לליגה הבכירה.


אם יגיע למועדון מהעיר איזמיר הוא ישתף פעולה עם אקס מ.ס אשדוד, ז'אן-ז'אק גוסו ששיחק בעבר גם במונאקו ונמצא בטורקיה כבר שש עונות. סקאריונה, 32, העביר שלוש שנים מוצלחות בטורקיה במדי קסימפאשה. הוא כבש אשתקד חמישה שערי ליגה ב-19 משחקים במדי מכבי ת"א. 


 


סקאריונה, מצא בית? (דני מרון)


במקביל, בימים אלו מנסים בקבוצה לשמור על שחקני קבוצת הנוער שמסיימים את חוזיהם ולאחר שהודיעו בשבת האחרונה לקשר מאוויס צ'יבוטה על מימוש האופציה, נודע כי הצהובים הציעו לקונגולזי – שנמצא בהליכי קבלת אזרחות לאור נישואיו לישראלית – חוזה ארוך טווח שבמסגרתו הוא יושאל לשנה או שנתיים נוספות. בני יהודה מעוניינת בצ'יבוטה ולאחר הניסיון לצרפו לאלתר היא תפנה בבקשה לשאול אותו ונראה כי בימים הקרובים הוא יצטרף רשמית. גם הקשר דור גלילי קיבל הצעה לחתום לחמש שנים ומסתמן כי הוא יושאל לאחת מבין בית"ר ת"א רמלה או מכבי הרצליה.




צ'יבוטה. יושאל לעונה נוספת וישוב כאזרח? (אסף קליגר)


מי שמצטרף למכבי תל אביב הוא קאלה דרשלר, בעבר שועק הקבוצה, שישמש כמאמן השוערים במחלקות הנוער – ככל הנראה בקבוצות הבכירות, משמע קבוצת הנוער ובנערים א'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי