מכבי חיפה יזמה מדיניות חדשה להשאלת שחקנים

מכבי חיפה נוער
מכבי חיפה נוער | אתר רשמי מכבי חיפה

המועדון סגר שיתוף פעולה עם הפועל עפולה, הפועל נצרת עילית והפועל ר"ג, בתכנית השאלה תלוית דקות משחק. השאיפה שישתלבו בעתיד בקבוצה הבוגרת

(גודל טקסט)

מועדון הכדורגל מכבי חיפה הודיע על מודל חדש להשאלת בוגרי מחלקת הנוער. על פי המועדון, מדי שנתון מסיימים כשערה שחקנים את מחלקת הנוער, חלקם נקלטים בקבוצה הבוגרת והופכים לשחקנים מן המניין, אחרים נשלחים בהשאלה מתוך רצון הקבוצה שיצברו דקות משחק ויתפחו כשחקנים.

מודל זה נולד מאחר ויוזמת ליגת המילואים בו צידד המועדון לא יצאה אל הפועל. "מלקחי העבר, שחקנים הושאלו לקבוצות עם הבטחה שישחקו אך בפועל וללא מעט מקרים שחקנים זכו ללא דקות משחק מספקות. אי לכך, הוחלט לעשות סדר ולהשאיל שחקנים לקבוצות עמן יש לנו קשר ישיר ורציף. קבוצות שיש לנו היכרות והבעת אמון מוחלטת במאמנים שלהם. יצרנו מודל כלכלי מקצועי על פיו לעניין הכספי תהא משמעות בשילוב השחקנים וצבירת ניסיון." נמסר מהמועדון. 

מועדונים אלו נבחרו מאחר ואתם מאמנים שחקני עבר של מכבי חיפה – ראובן עטר ואריק בנאדו, אשר גדלו במועדון ויעזרו לצעירים להשתלב בקבוצותיהם וצבור דקות משחק וניסיון. ההסכם קובע שבמסגרת החוזים שיחתמו עם השחקנים, יקבע סכום השאלה כשככל שהשחקן ישחק יותר – כך הסכום יקוזז, מתוך כוונה ושאיפה שהשחקנים יזכו לדקות משחק ככל שניתן.

מי שיזם את התכנית החדשה הוא מנכ"ל המועדון, אסף בן דב. המועדון, בראשותו של בן דב, סיכם על שיתוף פעולה עם שלושה מועדונים מהליגה הלאומית: הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה והפועל רמת גן, במטרה להשאיל אליהם שחקנים ולעקוב אחר התפתחות השחקנים וכמובן לשלבם במהלך העונה.

מכבי חיפה. יוזמה חדשה של המועדון (טוויטר)
מכבי חיפה. יוזמה חדשה של המועדון (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי