סוארס שוקל לעזוב את ישראל, מאמצים לרשום את קואנקה לאלופות

איסק קואנקה
איסק קואנקה | פייסבוק הפועל באר שבע

הספרדי ערך אימון בכורה, ובבירת הנגב פנו להתאחדות הספרדית על מנת שיוכל לשחק נגד בודפש. הבלם ששוחרר מחזיק ממספר קבוצות בישראל אך יתכן ויחזור לפורטוגל. הובאן סיפר ברומניה שיגיע לישראל כדי להיפרד

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה אתמול (שני) אימון נוסף לקראת משחק מוקדמות ליגת האלופות החשוב בשבוע הבא. הרכש הכי גדול של הקיץ, איסק קואנקה, ערך את אימון הבכורה ונראה שהשתלב מצוין עם שאר חבריו לקבוצה.


בשעה שהרכש הלוהט ערך את אימון הבכורה במדי קבוצתו החדשה, העלתה האלופה הילוך כדי להסדיר את רישומו למוקדמות ליגת האלופות. באר שבע פנתה להתאחדות הספרדית לצורך קבלת מסמכי השחרור הבינלאומי של קואנקה, ועם קבלתם תוכל להשלים את התהליך מול אופ"א. המועד האחרון לרישום שחקנים למפעל הכי יוקרתי ביבשת הוא בסוף השבוע הקרוב. נוהל רישום מזורז יידרש גם בעניינו של החלוץ הזר שצפוי לנחות בבירת הנגב בימים הקרובים.


קואנקה יוצג ביום חמישי לפני הקהל שיגיע לאימון הפתוח בטרנר, אבל מה שמציתה את דמיונם של האדומים היא הבכורה הצפויה של היהלום הספרדי ביום רביעי הבא, מול הונבד בודפשט במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הצ'מפיונס. ההונגרים, מסתבר, לא ממש יצאו מגדרם כדי לשריין ליריבה הישראלית בית מלון ברמה נאותה לקראת משחק הגומלין ב-19 ביולי. באותם ימים תתקיים בבודפשט תחרות שחייה בינלאומית, ומי ששחה בחומר הזמין את רוב החדרים בבתי המלון בעיר מבעוד מועד, בטרם נודעו תוצאות ההגרלה בשווייץ שסידרה מפגש בין האלופות מישראל והונגריה. לנוכח האדישות ההונגרית נאלצה באר שבע לפתור את הבעיה בכוחות עצמה – נציג מטעמה המריא למדינה המארחת וסגר את הפינה לפני שיתפתח משבר.


עוד בבאר שבע, ווילאם סוארס, ששוחרר בשבוע שעבר, שוקל לסיים את הפרק הישראלי בקריירה שלו. בשיחה עם חבריו לקבוצה מבירת הנגב סיפר הבלם הברזילאי כי למרות שקיבל הצעות מכמה קבוצות בישראל, ביניהן בני יהודה, הוא מעדיף לחזור הביתה, לפורטוגל, ולסיים שם את הקריירה, בקרבת משפחתו. עם זאת, העבר הלא רחוק הוכיח שתוכניותיו של ווילי כפופות לשינויים בהתאם להתפתחויות.


שיתוף הפעולה הפורה ימשיך. (הפועל באר שבע, אתר רשמי)
ברקת וממרוד ממשיכים את שיתוף הפעולה הפורה (הפועל באר שבע, אתר רשמי)


בתוך כך משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע אלופת המדינה חתמו אתמול על הסכם חסות ראשית של תדיראן לקבוצה עונה השנייה ברציפות. הסכם החסות נחתם לעונת המשחקים 2017-2018 במסגרתו, תדיראן תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה שתמשיך להיקרא "הפועל תדיראן באר שבע" והלוגו של החזרה יתנוסס על המדים הרשמיים של שחקני הקבוצה.


משה ממרוד, אמר במעמד החתימה: "אני גאה ונרגש להמשיך את השותפות של תדיראן עם אלופת המדינה הפועל ב"ש. הקשר של תדיראן עם הקבוצה הינו קשר אמיץ של שנים רבות ומשנה שעברה כנותני חסות ראשית היינו גאים לקחת חלק מרכזי בהצלחה הפנומנלית של הקבוצה. השנה הקבוצה תקבל את תדיראן חזקה יותר, עוצמתית יותר ואני אעשה כל שביכולתי להעמיק את הקשר בין תדיראן לקבוצה, כך שזה יוביל להמשך הצלחת שני הצדדים כפי שזה היה עד כה".


בעלי ב"ש אלונה ברקת אמרה: "שיתוף הפעולה שלנו עם תדיראן ועם משפחת ממרוד הוא שיתוף פעולה מצוין ופורה ואני שמחה שהוא ממשיך ומעמיק. אני מודה לקבוצת תדיראן ומשפחת ממרוד על האמון והתמיכה לאורך השנים".
בנושא אחר, בראיון ברומניה, האקס אובידיו הובאן שעזב לקלוז' אמר: "אנחנו הולכים להיפרד מישראל בדמעות, זו מדינה נפלאה עם אנשים מדהימים. אני הולך להתגעגע אליה". 


בשבוע הבא תשיק הקבוצה את מדיה החדשים לעונה הבאה, והזמינה את אוהדיה להשתתף באירוע באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של המועדון.





בנושא אחר, בראיון ברומניה, האקס אובידיו הובאן שעזב לקלוז' אמר: "אנחנו הולכים להיפרד מישראל בדמעות, זו מדינה נפלאה עם אנשים מדהימים. אני הולך להתגעגע אליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי