יואב זיו פרש ממשחק ומונה למנהל מכבי תל אביב במקום בני טבק

יואב זיו
יואב זיו | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

המגן בן ה-36 ישוב למועדון בו שיחק שש עונות: "מרגיש שלא עזבתי מעולם, המקום הטבעי עבורי להתחלה חדשה". טבק יזוז למחלקת הסקאוטינג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מינתה היום (שני) את מגן העבר יואב זיו למנהל הקבוצה במקומו של בני טבק שיעבור למחלקת הסקאוטינג של המועדון וירז בין היתר את המעקב אחר מושאלים. המגן ששיחק במועדון שש עונות ואשתקד בילה בהפועל פתח תקווה פרש באופן רשמי ממשחק פעיל.

זיו אמר לאחר המינוי לאתר הרשמי: "מכבי ת"א היא המקום הטבעי ביותר עבורי לחזור אליו ובהתחשב בעובדה שבשנה שעברה עבדתי במחלקת הנוער אני מרגיש כי לא עזבתי מעולם. היום אני מסיים קריירת משחק ארוכה כשחקן אך באותו הזמן אני נרגש לקראת התחלה חדשה בתפקיד חדש. אני מקווה שאוכל לתרום למועדון מכל הניסיון אותו צברתי במשך 20 שנות משחק".

מאמן הקבוצה, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי: "ברצוני להודות לבני על התרומה וההשקעה לטובת הקבוצה הבוגרת בארבע השנים האחרונות. אנחנו מצפים לעבוד יחד עם בני במסגרת תפקידו החדש במועדון ובמקביל אני שמח לקבל את יואב זיו בחזרה למועדון ומאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש. אנו משוכנעים כי יואב יוסיף מהטאץ' האישי שלו לתפקיד הידוע כתובעני מאוד".

בני טבק שיזוז הצידה הוסיף: "לאחר תקופה בת ארבע שנים בתפקיד תובעני כמנהל הקבוצה של מכבי ת"א, אני שמח לשוב לצד המקצועי במועדון. ברצוני להודות לכל אלה שעבדתי לצידם ולאחל ליואב זיו את מלוא ההצלחה בתפקידו החדש".


יואב זיו עם שרן ייני, יוצא לדרך חדשה (אריאל שלום)

יואב זיו בן ה-36 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה אך לא זכה לקרדיט ניכר בבוגרים למרות שהיה בסגל שזכה באליפות ב-2000/01. את הפריצה עשה במדי הפועל נצרת עילית כששיחקה בליגת העל. הוא עבר בבית"ר ירושלים במשך ארבע עונות בהן זכה בשתי אליפויות וגביע.

בהמשך יצא לקדנציה בלוקרן הבלגית אך שב לארץ וחתם במכבי תל אביב בשורותיה רשם 136 הופעות ושבעה שערים. הוא זכה עם הצהובים בשלוש אליפויות, גביע וגביע הטוטו. אשתקד עבר להפועל פתח תקווה מהלאומית במדיה שיחק בעונה האחרונה בצוותא עם עזרה לצוות האימון במועדון. במדי נבחרת ישראל הוא ערך 32 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי