דני עמוס: גם כששיחקתי בק"ש אמרו שנרד ליגה ולקחנו אליפות

דני עמוס
דני עמוס | אודי ציטיאט

שוערה החדש של מכבי נתניה ב-103FM: "מוכן להתערב שאם ערן לוי יבעט לי 10 בעיטות באימון, לא כולן יכנסו"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
 שוערה החדש של מכבי נתניה, דני עמוס התראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה והתייחס למעברו ממכבי פ"ת לעיר היהלומים. 


עמוס פתח ואמר: "למה נתניה? אתמול באימון הבנתי בדיוק למה. ראיתי את העוצמה של הקהל בנתניה ואני מאושר מהמהלך שעשיתי. כל זאת למרות שהיה לי טוב במכבי פ"ת. הייתה לי הצעה להישאר שם, אך ויתרתי ועברתי לנתניה. אני כאן היום ומרוצה מהצעד. המזל שלי שבכדורגל עברתי הכל. גם בעונת האליפות בקריית שמונה אמרו שנרד ליגה. אני מאמין שאם נקשיב להוראות של סלובודן דראפיץ', נוכל לעשות עונה יפה בליגת העל". 


הקהל של נתניה: "יש פה מועדון עוטף ומחבק ואני שמח להיות חלק ממנו. אני באמת מקווה שנעשה עונה יפה ונשמח את הקהל הנהדר של הקבוצה". 


צפו באוהדי נתניה חוגגים באימון הפתיחה


העונה הקרובה של מכבי נתניה: "אי אפשר לעשות חישובים עכשיו. בקושי יצא לי להכיר את השחקנים. נתחיל להכיר אחד את השני, נצא למחנה אימונים, נתחבר ונרוץ קדימה. אז נעשה חישובים". 



"קהל עוטף ומחבק" (אודי ציטיאט)


מנהיגות: "יש לנו מנהיג מדהים בקבוצה, ערן לוי. אני יודע שבסיום כל אימון הוא בועט לשוער הראשון של הקבוצה עשר בעיטות וכולן נכנסות פנימה. אני מוכן להתערב, שאצלי זה לא יקרה. בחיים לא אספוג מערן עשר מעשר. ועוד באשר לערן, הוא יעודד את הצעירים בחלק הקדמי של הקבוצה ואני אעשה זאת בחלק האחורי". 


נבחרת ישראל: "מאז שהייתי ילד קטן חלמתי להיות בסגל הנבחרת. עכשיו אני שם ואין לי כל דרישות. טוב לי איפה שאני. ירצו אותי, אהיה שם. לא ירצו, תמיד אשאר אוהד של הנבחרת".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי