במכבי חיפה זועמים על איולפסון: "נקפיא אותו אם נצטרך"

איולפסון חוגג. היכן הוא בעונה הבאה?
איולפסון חוגג. היכן הוא בעונה הבאה? | ערן לוף

בסביבתו של הבלם האיסלנדי מבהירים כי אין בכוונתו להישאר בכרמל, אך הצעות טרם התקבלו והירוקים כבר חוששים שייאלצו לשאת במלוא שכרו. תורג'מן ביקש להשתחרר מהחוזה ונתקל בסירוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמשיך היום בהכנותיה לעונה הקרובה ותערוך את משחק האימון הראשון שלה מול הפועל אשקלון בכפר גלים, משחק שיהיה סגור לתקשורת ולקהל הרחב. בחיפה יבחנו לראשונה את כושר המשחק של השחקנים לאחר אימונים רבים שעסקו בעיקר בכושר הגופני – ואף ערכו מחנה אימון שהתמקד בכך.

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מקצב האימונים גם של שחקני הקבוצה מהעונה שעברה וגם של המצטרפים החדשים, הבלם אליסון דוס סנטוס, המגן עומרי בן הרוש והקשרים גאורגי קוסטנדינוב, גל אלברמן ואופיר מזרחי. כעת בחיפה מקווים לנסות ולהשלים את הסגל בשבוע הקרוב בכדי לצאת למחנה האימונים בפולין עם סגל מלא ככל שניתן.

מי שממשיכים להתאמן לבד ולא נמצאים בתוכניות לעונה הבאה הם הישראלים יניב בריק, אלון תורג'מן, שחר הירש וארבעת הזרים הולמר איולפסון, קאמיל ואצק, מארק ואליינטה ופיטים אזמי. תורג'מן פנה לאחרונה לחיפה וביקש לוותר על חוזהו עד לסיום העונה הקרובה תמורת כרטיסו, אך בחיפה מתעקשים כי תורג'מן גם יוותר על שכרו וגם יעביר דמי העברה מקבוצה שתרצה בשירותיו. החלוץ הנוסף שחר הירש מבוקש במספר קבוצות והמועמדת העיקרית לקלוט אותו היא הפועל עכו.


הירש. עכו המועמדת המובילה לצרפו (דני מרון)

לגבי הזרים "המנודים", אז במועדון ישנו חשש כי חלקם לא ימצאו קבוצה חדשה והמשמעות היא שעל מכבי חיפה יהיה לשאת בשכרם. עיקר החשש הוא מהבלם האיסלנדי איולפסון, לו חוזה לעוד שלוש שנים עם שכר של כ-330 אלף יורו לעונה. בחיפה כבר העבירו מסר כי היו רוצים שהבלם ימצא קבוצה, הירוקים אף מוכנים להשתתף בשכרו הגבוה, אולם בשלב זה לא התקבלו הצעות על השחקן. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "הוא לא ממהר למצוא קבוצה וחבל. בכל מקרה אם הוא לא ימצא קבוצה בקרוב, הוא יוקפא". בסביבתו של השחקן אישרו כי אין ברצונו רוצה להישאר בישראל במצב הנוכחי ושבימים אלו ישנו ניסיון למצוא עבורו קבוצה, אולם הדגישו כי אין בכוונתו לוותר על שכר המגיע לו לפי חוזה. יש לציין כי הליך הקפאה משמעותו שעל מכבי חיפה יהיה לשלם לבלם את מלוא שכרו לכל אורך החוזה ולהפקיד לשם כך ערבויות בבקרה התקציבית.

מי שכלל לא מתאמן ואינו נמצא בתוכניות הוא איסמעיל ריאן. השחקן ונציגו עו"ד רועי רוזן צפויים לשלוח בקרוב תביעת בוררות נגד המועדון, אך בשלב זה השחקן מחפש גם אופציות מעבר לים. כידוע בני סכנין מעוניינת בשירותיו וכבר פנתה לחיפה בעניין. המגן סאן מנחם ששמע לאחרונה מגיא לוזון כי אינו בתוכניות ממשיך להתאמן כרגיל בקבוצה.

למרות רצונות העז של גיא לוזון לראות את אדי גוטליב בקבוצה, אופציית הצטרפותו של השחקן ירדה מהפרק, לאחר שהבלם חתם באופה הרוסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי