חיים סילבס: איזי שרצקי מבין כדורגל ועשה לא פחות ממני

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: דני מרון

המאמן שעבר מרעננה לקריית שמונה דיבר עם רדיו 103FM: "איזי הוא לא המאמן, הוא הכל בקריית שמונה". על העתיד האישי שלו: "אני רוצה להיות במקום שמעריך אותי"

(גודל טקסט)
מאמנה החדש של עירוני קריית שמונה, חיים סילבס, דיבר היום (שלישי) עם רדיו 103FM, וסיפר על השאיפות על מהקבוצה חדשה. 


סילבס על קבוצתו החדשה: "בעל הבית בטירוף, ועל זה אנחנו בונים. אנחנו ננסה מערך שלושה בלמים וכל מערך אחר, אין וטו על שום דבר. שלושה בלמים מציירים את זה כמערך הגנתי, כמו שהיה ברעננה, אבל הרעיון הוא סגנון התקפי ולנצח כל משחק שאפשר. גם השיטה הזו היא אפקטיבית, ויש לי קאדר לעשות כל דבר שאני רוצה לעשות. ננסה לצרף שחקן זר נוסף שאנחנו עוקבים אחריו. אני מרוצה מאוד ממה שקרה עד עכשיו".



על הקשר עם איזי שרצקי: "איזי הוא לא המאמן, איזי הוא הכל בקריית שמונה. מקצועית שרצקי מבין כדורגל ועשה לא פחות מהמאמן שלו, הוא יכול לבוא לומר את דעותיו בבניית הקבוצה, באיזה כיוון ללכת. סיכמנו שלא ניקח שחקן שלא מקובל על שנינו, ואני מרוצה מזה. היעד הוא להגיע לפלייאוף העליון ואולי קצת יותר מזה. יש עוד מטרות בדרך חוץ מהפלייאוף העליון, כמו לחבר את הקבוצה הזו, כדי שאנשים יאהבו את הקבוצה כאילו היא הקבוצה השנייה".


על המעבר לגליל העליון: אני עובר לגור באזור קריית שמונה. אני רוצה להיות שם, ככה אני חושב שצריך לנהוג. זה אתגר שונה, הייתי זקוק לו, כי יש פה פוטנציאל עצום. עברתי בידיעה שחתמתי לשנה אחת, אני מודע לזה וממש לא חושש מזה. זה לא סוף העולם. אני לא זקוק לחוזה מעבר לשנה, כי אני רוצה להיות במקום שאוהבים אותי ומעריכים אותי".


חיים סילבס ואיזי שרצקי.
חיים סילבס ואיזי שרצקי. "בעל הבית בטירף ואנחנו בונים על זה" (עירוני קריית שמונה)


על המעבר מרעננה לקריית שמונה: "הגענו בזמנו עם רעננה לפלייאוף העליון, דרך ההגנה. הגנה זה הבסיס לכל קבוצה טובה, אבל בכל משחק דברים משתנים. אם יקרו דברים טובים בקריית שמונה, אפילו על חשבון דברים אחרים, אני בטוח שאני אקבל הערכה. יש ספק לגבי האצטדיון, אני מקווה שזה יסתדר כי אני יודע מה זה האצטדיון שם הוא תמיד היה קשה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי