יחזקאל וגולדברג לא יצאו עם מכבי ת"א, רמון הפתיע

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקונגולזי חתם על חוזה חדש והושאל לבני יהודה. קרויף רומז לשחקנים שיושאלו: החלוץ מבוקש בבני יהודה, המגן מחכה להצעות מחו"ל. גם מרסלו עלול להיפרד, רמון שרשם שתי הופעות סיפר: "הייתה לי תקופה טובה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נחתה באלבניה לגומלין (חמישי, 18:00) בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית מול טיראנה האלבנית עם יתרון 0:2. מזג האוויר שקיבל את הצהובים היה די דומה לזה שבארץ, 33 מעלות הקבוצה תשהה במלון עד היציאה לאימון המסכם.


רשימת הממריאים אולי רומזת על השינוי הקרוב בסגל של ג'ורדי קרויף. בנוסף לאוסקר סקאריונה שפצוע ועשוי אף לעזוב לטורקיה ולדור מיכה שסוחב פציעה גם מרסלו הברזילאי, שגיב יחזקאל ואף שון גולדברג לא בין היוצאים. גם המגן הצעיר מתן בלטקסה לא ברשימת היוצאים.




במועדון ממתינים למעבר של סקאריונה לגוזטפה ואילו האחרים כך מסתמן יושאלו לקבוצות אחרות בישראל המגלות בכולם עניין רב. בני יהודה והפועל רעננה כבר פנו למכבי תל אביב בבקשה לקבל את שגיב יחזקאל בהשאלה. גם מרסלו עשוי לעשות את אותה דרך. בנוגע לגולדברג שקיווה להיות חלק מהסגל, ייתכן שהוא יקבל בקרוב הצעה מעבר לים לאחר שמעברו לפ.צ ציריך נפל.



קיווה להישאר אבל כנראה ימצא את עצמו בחוץ (מכבי ת"א, רשמי)


במקביל, החלוץ מאוויס צ'יבוטה חתם על חוזה חדש לחמש שנים במועדון והושאל לעונה לבני יהודה. מאמן מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים שהחתמנו את מאוויס על חוזה ארוך טווח ומאוד שבעי רצון מההתקדמות שלו. אנו מאמינים בעתיד צהוב ונמשיך לעקוב אחריו מקרוב".



צ'יבוטה, שייך לצהובים (מכבי ת"א, רשמי)


בנושא אחר, הבלם הברזילאי רמון קיבל רק 134 דקות ליגה במכבי תל אביב לפני ששב לוויטוריה, אבל זה לא מנע ממנו לסכם את החוויה כחיובית. סגנית האלופה לא מימשה את האופציה על הבלם שהגיע אליה כמושאל והוא מצדו מרוצה: "אלו היו חמישה חודשים טובים מאוד על ומחוץ למגרש", אמר בראיון בברזיל.


"הראייה שלי עכשיו שונה לחלוטין. השתניתי מאוד. הכדורגל מחוץ לברזיל שונה ואי אפשר להשוות אותו לליגה המקומית. אנחנו צריכים להתפתח", אמר רמון והוסיף: "צברתי ניסיון בזכות עבודה עם מאמנים שונים בצורת עבודה שונה. זה הוסיף להתפתחות. אני מקווה להמשיך לעבוד קשה ולהתרומם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי