במכבי חיפה רגועים: היכולת נגד הפועל אשקלון לא מפתיעה

ורמוט
ורמוט | אודי ציטיאט

אחרי ה-1:1 במשחק האימון הראשון שלהם העונה מסתכלים הירוקים קדימה: "נשתפר במחנה האימונים". גילי ורמוט צפוי לחתום על חוזה חדש בכפוף להתניה במספר הופעות מינימלי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (שלישי) את משחק האימון הראשון שלה מול הפועל אשקלון וסיימה בתיקו 1:1. במועדון לא הופתעו מהיכולת של השחקנים וגם לא הביעו דאגה מסוימת לקראת המשך הדרך. "אנחנו עובדים על פי תוכנית וזאת הייתה פעם ראשונה שהשחקנים שיחקו ביחד. אין לנו ספק שיש לנו עוד הרבה עבודה והצוות המקצועי יודע בדיוק מה חסר", אמרו הבוקר בחיפה.


גם השחקנים הירוקים לא הופתעו מהיכולת על כר הדשא ואחד מהם אמר: "חסרה לנו עוד חדות בהתקפה, אבל זה בטח ישתפר אחרי מחנה האימונים ולאחר שיגיע חלוץ". מי שלא שותפו הם הבלם גארי קגלמאכר והקשרים גילי ורמוט ונטע לביא החולים. מאידך המגן סאן מנחם שכבר קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות של הקבוצה שותף במחצית השנייה ביחד יהב גורפינקל שחתם אתמול בהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. בחיפה ביקשו מראשי נצרת עילית כי המגן יישאר בימים הקרובים בקבוצה, בשל מיעוט שחקנים באימונים. גם יונתן לוי צפוי לעשות את הדרך לנצרת עילית במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים.
 

בינתיים בחיפה השלימו את רשימת משחקי האימון במחנה אימונים בפולין אליו תצא הקבוצה ביום שני הקרוב. הקבוצה תשחק ב-13.7 מול וולפסבורג ב', ב-16.7 יפגשו את הקבוצה הפולנית מידג' לגניצה, והמשחק האחרון ישוחק מול העולה החדשה לליגה הראשונה בצ'כיה סיגמה אולומוץ.


גילי ורמוט. כבר לא צעיר

גילי ורמוט. כבר לא צעיר (ערן לוף)


עד היציאה למחנה האימונים מקווים במכבי חיפה להחתים את הקשר גילי ורמוט על חוזה חדש לשנתיים. כזכור לשחקן היה כבר חוזה לעונה הקרובה, אך בימים האחרונים סיכמו ראשי חיפה והשחקן על חוזה לעונה נוספת. בחיפה רוצים להגביל את החוזה על פי מספר ההופעות של השחקן שכבר נמצא בגיל 32. כעת מנסים הצדדים להגיע להסדר מה תהיה כמות ההופעות המינימלית שתתאים גם לשחקן וגם למועדון. בחיפה הודיעו הבוקר כי משחק האימון השני מול הפועל עכו שהיה אמור להיערך ביום שישי בוטל, משום שבעכו טענו שאין להם מספיק שחקני סגל וחיפה תשחק במקום זה מול בני לוד מהליגה הלאומית.

השחקנים הזרים שלא בתוכניות הקבוצה ממשיכים להתאמן בנפרד תחת גוסטבו בוקולי ביחד עם הישראלים יניב בריק, אלון תורג'מן ושחר הירש. בסביבתו של תורג'מן מקווים כי יגיעו עמו להסדר על שחרור מכיוון שהשחקן מעוניין לחזור לבני יהודה. במועדון הביעו שביעות רצון מקצב מכירת המנויים שהגיע כבר ל-5000.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי