המשטרה מציבה תנאים כדי לחדש את הרישיון ל-"טרנר"

טוטו טרנר ביום חנוכתו. לא הכל חלק
טוטו טרנר ביום חנוכתו. לא הכל חלק | צילום: דולב פרץ

בעוד כשלושה שבועות יסתיים רישיון העסק של מגרשה הביתי של הפועל באר שבע וטרם חודש החוזה עם החברה המפעילה את השאטלים האחראים לאיסוף ופיזור האוהדים. במרחב נגב דורשים פיתרון לנושא בעיות החנייה ודרכי הגישה

(גודל טקסט)

 בעיות בגן עדן: משטרת מרחב הנגב מציבה תנאים חדשים לצורך חידוש הרישיון להפעלתו של אצטדיון "טוטו טרנר" בעונת המשחקים הקרובה.

רישיון העסק של אצטדיונה של האלופה יפוג בעוד כשלושה שבועות, ובפרק הזמן הזה יידרשו מנהלי האצטדיון והגורמים העירוניים הרלוונטיים ("טוטו טרנר" הוא באחריותה של עיריית באר שבע) להסדיר את בעיות החנייה ודרכי הגישה למתקן. זוהי משימה מסובכת בהתחשב בעובדה שמגרשי החנייה שנבנו סמוך לאצטדיון נותנים מענה לכמה מאות כלי רכב בלבד, בדומה למצוקת החנייה המובנית הקיימת באצטדיון בנתניה ובסמי עופר.

כדי לעקוף את הבעיה בטרנר הופעל בשנתיים האחרונות ללא דופי מערך שאטלים שהיה אחראי על איסוף אלפי אוהדים מכל קצווי העיר, הסעתם לאצטדיון ופיזורם לבתיהם בסיום המשחקים. בימים אלה נודע לגורמי הרישוי במשטרה כי חלו עיכובים בחידוש החוזה עם החברה המפעילה את השאטלים, כנראה מתוך כוונה לבחון את האפשרות להסיע את האוהדים במסגרת התחבורה הציבורית הרגילה.


אצטדיון "טרנר". המשטרה מציבה תנאים חדשים (מאיר אבן חיים)

"לא נאפשר מצב שפיזור האוהדים יימשך ארבע שעות או יותר אחרי כל משחק בטרנר", אמרו במשטרת מרחב הנגב, "חייבים לאשר את השאטלים גם לעונה הבאה, אחרת לא יהיה רישיון לטוטו טרנר". במכתב ששיגרה המשטרה להנהלת האצטדיון נטען כי ב-4 ביוני צוינו הדרישות שיש למלא לטובת חידוש הרישיון, ונכון לתחילת חודש יולי טרם הושלמו הפערים.

בנוסף, כך עולה מדרישת המשטרה, קבלת הרישיון מצריכה חוות דעת ממהנדס תנועה בנושאים שטרם נמצא להם פתרון. כשירשייון האצטדיון עדיין בתוקף, יתקיים מחר בערב בטרנר אימון הפתיחה החגיגי, במהלכו יוצגו השחקנים ותיחשף התלבושת החדשה. לאוהדים שיתקשו שלא לבצע פיצוץ מבוקר של האימון תינתן הזדמנות ראשונה להניף על כפיים את הרכש הספרדי, איסק קואנקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי