צפו: בית"ר ירושלים בסיבוב השני אחרי 0:3 על ושאש בחוץ, צמד לעזרא

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | אודי ציטיאט

מוקדמות הליגה האירופית, גומלין: החבורה של מימר נראתה טוב, הקשר כיכב (9 ו-61), ו-וארן הוסיף (הופעת בכורה) מבישול של בניון בדרך ל-3:7 בסיכום ומפגש עם פלובדיב. שכטר החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

אחרי ה-3:4 הדרמטי בשבוע שעבר על ושאש, הערב (חמישי) בית"ר ירושלים עשתה לעצמה עבודה קלה יותר כשניצחה 0:3 בהונגריה בגומלין ועלתה לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. בשלב הבא תחכה לבית"ר פלובדיב הבולגרית (1:4 על פרטיזני טירנה בסיכום) כשהמשחק הראשון ייערך בשבוע הבא (13.7) במושבה והגומלין בעוד שבועיים בבולגריה בשל החלפת הביתיות בין השתיים. מדובר בניצחון חוץ ראשון של בית"ר באירופה מזה עשרה משחקים.


המאמן שרון מימר בחר לפתוח במערך זהיר יותר כלקח מהשבוע שעבר ועלה עם הבלם טל כחילה (לצדם של דוד קלטינס ודן מורי) במקום ז'אורז'ינו כשבית"ר שיחקה בעצם עם שלושה בלמים. פתיחת המשחק הייתה סוערת למדי. מוחמד רמילי כמעט כבש בבעיטה חופשית, אך הכדור שהוסט מהקורה לגופו של בוריס קליימן במזל לא נכנס (4). 




האורחת התעוררה ובדקה התשיעית קיבלה פנדל לאחר שאריק סאבו הוכשל ברחבה. איתי שכטר אומנם נעצר אצל השוער גרגלי נאג'י, אך דקה לאחר מכן הגיע השער. כדור קרן קצר הגיע לחן עזרא שפרץ נפלא והכניע הפעם את השוער. עם קצת ריכוז בית"ר הייתה יכולה לרדת עם יתרון גדול יותר, אך חוסר ריכוז והחמצה אחת נוספת של שכטר מנעה זאת ממנה. 



החצי השני התחיל בצורה רדומה קצת, אך בדקה ה-61 עזרא הרגיע את החבורה מהבירה. עידן ורד, ששיחק נפלא, פרץ לרחבה, הכדור ניתז לעברו של עזרא שגלגל את הכדור אשר הוסט על ידי ההגנה אל תוך הרשת (61). רגע לפני שריקת הסיום אנתוני וארן כבש את שער הבכורה שלו כשכבש מול שער חשוף אחרי כדור רוחב נפלא של יוסי בניון (90).


מהלך המשחק

דקה 4: כמעט שער לוושאש. מוחמד רמילי בעט כדור חופשי מרחק 20 מטר מן השער שניתז מהקורה לגופו של בוריס קליימן והיה קרוב להיכנס. מן העבר השני, בית"ר יצאה למתפרצת ושער של שכטר נפסל בטענת נבדל.


דקה 9, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1:
דקה דרמטית במיוחד. האורחים קיבלו פנדל אחרי שאריק סאבו הוכשל ברחבה, אך איתי שכטר נעצר אצל גרגלי נאג'י. הירושלמים התאוששו מהר כשחן עזרא כבש לאחר מבצע מבריק ומהר מאוד החליף את התסכול ברגשות שמחה.



אישטוון האמר, אישטוון שאלוי ואישטוון פישונט (אודי ציטיאט)
סטפן שאלוי, אישטוון האמר ואישטוון פישונט (אודי ציטיאט)


דקה 29: מבצע נפלא של בית"ר כמעט הסתיים בשני. סאבו מצא קונטה בתוך הרחבה, כשהצרפתי השאיר רוחב נהדר לאיתי שכטר. האחרון בעט אומנם למסגרת, אבל למרכז השער ואפשר לשוער נאג'י לצאת גדול.


דקה 61, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:2: עוד אחד של עזרא. עידן ורד פרץ נהדר לרחבה, הכדור הגיע לחן עזרא שגלגל את הכדור, שהוסט ונכנס פנימה.



דקה 90, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:3:
אנתוני וארן, שנכנס כמחליף, התכבד בשער בכורה בקבוצה. החלוץ שהגיע מהפועל ירושלים כבש מול שער חשוף, אחרי בישול נפלא של מחליף אחר -יוסי בניון.



חן עזרא חוגג עם שחקני בית
חן עזרא חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט)


ושאש: גרגלי נאג'י, פליקס ברומייסטר, סילבסטר הנגיה, תמאש ואשקו, קירה ריסטבסקי, מאטה וידה, מארק קלייס, תמאש קולצ'אר, מוחמד רמילי, ייבגן פאבלוב, בנדק מורקה.


בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, דן מורי, דוד קלטינס, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו, עידן ורד (אנתוני וארן, 82), חן עזרא (ז'אורז'יניו, 62), איתי שכטר (יוסי בניון, 75).



עידן ורד (אודי ציטיאט)
עידן ורד (אודי ציטיאט)


דקות אחדות לפני המשחק ערכה בית"ר מחווה יפה לשלושה מכוכביה ההונגרים בעבר – סטפן שאלוי, אישטוון פישונט ואישטוון האמר. הקבוצה העניקה לכוכביה באמצע שנות ה-90 את חולצות המועדון. שעות קודם לכן ברחובות בודפשט, מאות מאוהדי בית"ר יצאו בתהלוכת תמיכה לכיוון האצטדיון עם אבוקות ורימוני עשן והותירו את המקומיים בהלם. צפו:




 

 

הקבוצה הגיעה ל"פרנץ סוסה סטדיום" וחדר ההלבשה מוכן. מגיעים לדחוף את הקבוצה? מוזמנים להעלות את התמונות שלכם כאן בתגובות#יאללה_ביתר#UELpic.twitter.com/lGC8bbaCgu

— Beitar Jerusalem FC (@fcbeitar) 6 ביולי 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי