סאן מנחם עשוי להישאר במכבי חיפה

סאן מנחם
סאן מנחם | ערן לוף

לפני שבוע הודיע גיא לוזון למגן על שחרורו, אבל הרצון לשחק בשיטת שלושת הבלמים גורמת לצוות המקצועי לעשות חושבים באשר לעתידו. מאבוקה יערוך סיור בחיפה. חלוץ מטרה על הפרק

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה תצא ביום שני למחנה אימונים של עשרה ימים בפולין, אחרי שכבר ערכה מחנה אימון ראשון במגרש האימונים הביתי. רוב הסגל שאמור לצאת למחנה כבר סגור ואחת ההתלבטויות העיקריות היא המגן סאן מנחם.

לפני כשבוע ערך המגן שיחה עם המאמן גיא לוזון, בה הודיע לו האחרון שהוא אינו בתוכניות לעונה הקרובה, אך לאחרונה ישנה התלבטות בצוות המקצועי אם להשאיר את השחקן. אחת הסיבות להתלבטות זה הרצון של הצוות המקצועי לשחק העונה במספר שיטות וביניהן שיטת שלושת הבלמים. בשיטה כזו אמורים להיות גארי קגלמכר, אליסון דוס סנטוס ועומרי בן הרוש שלושת הבלמים ואז עמדת המגן השמאלי נותרת פתוחה ומשאירה למנחם אופציה להילחם על מקומו בהרכב הראשון.

באשר לאגף השני, המגן הימני ארנסט מאבוקה שנחת אתמול בישראל יערוך היום סיור בעיר חיפה, כולל במתקן האימונים ובאצטדיון 'סמי עופר'. השחקן יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה רשמי בקבוצה. כעת במועדון ממשיכים לבדוק את האופציות לגבי חלוץ מטרה כשהרון הוא לצרף שחקן שיהיה משמעותי ברחבה, אחד עם נגיחה טובה שינצל את ההגבהות הטובות של מאבוקה. "לוזון והצוות עוקבים מקרוב אחר מספר מועמדים שעל הפרק והמטרה להחתים את השחקן במהלך מחנה האימונים", אמרו בחיפה.


מאבוקה בישראל. צילום: סילבי אביטל

מי שזוכה ללא מעט מחמאות לאחרונה הוא החלוץ אלירן עטר. עטר פעיל מאוד הן על המגרש והן בחדר ההלבשה וזה גורם לאופטימיות אצל הירוקים לקראת העונה הקרובה. "הוא עוזר למצטרפים החדשים ובעיקר לבולגרי גאורגי קוסטדינוב. עטר מפגין מנהיגות בשלב הזה של העונה", ציינו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי