מכבי פ"ת תתבע את אליסון דוס סנטוס במאות אלפי יורו

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | ארכיון פרטי

במלאבס טוענים שפסק הבורר חשף ליקויים חמורים בהתנהלות של הבלם הברזילאי, למרות ששחרר אותו למכבי חיפה ללא תמורה. גורם במועדון: "הפסיקה היא בעצם לטובתינו"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תגיש באמצעות עו"ד יוסי גייר תביעת פיצוי ונזקים נגד אליסון דוס סנטוס במאות אלפי יורו, למרות פסיקת הבורר עו"ד צבי רויזן מהבוקר (ראשון) ששחרר את הבלם הברזילאי ללא תמורה למכבי חיפה.

לטענת המלאבסים הבורר חשף בהחלטתו התנהלות לא תקינה של דוס סנטוס והם יוכלו לנצל זאת לטובתם. גורם בכיר במועדון אמר לספורט1: "הפסיקה היא בעצם לטובתנו. רויזן פסק שהוא מעביר למכבי חיפה את דוס סנטוס אבל מצד שני אנחנו נתבע את השחקן ואת חיפה במאות אלפי יורו. אנחנו שמחים שהבורר מצא את העדות שלנו כאמינה".

ואלה הסעיפים עליהם תסתמך מכבי פתח תקווה בתביעתה נגד הבלם הברזילאי. "לאחר שקלול העדויות לפניי ולאחר שעיינתי היטב בטענות הצדדים בעניין זה אני קובע כי אכן באותה פגישה של ינואר 2017 הוסכם בעל פה בין הצדדים כי ככל שהשחקן ישאר בישראל הוא ישחק בשורות מכבי פתח תקווה בעונת 2017/2018 בשכר של 200,000 יורו לעונה" (סעיף 37).

בנוסף כתב הבורר: "אני קובע כי השחקן התנהל והתנהג כלפי הקבוצה בחוסר תום לב כאשר השלה אותה לחשוב כי ישחק בשורותיה בעונת 2017/18, בהציגו מצג כי לחיצת ידו מחייבת כהסכם, בקבלה, ללא כל הערה, הדירה החדשה ובהצהרתו כלפי מר בורשטיין" (סעיף 58).

שינו. במכבי פ"ת שמחו שהבורר מצא את העדות שלהם כאמינה (אודי ציטיאט)

וגם: "ככל שהקבוצה טוענת שנגרם לה נזק בשל התנהגות והתנהלות השחקן כלפיה היא תהיה רשאית להגיש כנגדו תביעה נגדית למימוש זכויותיה כלפיו (ראה פס'ד ה"פ 672/92 מחוזי ת"א ואחרים) ע"י צירופו כנתבע נוסף, באשר אין הוא צד בהליכים לפני, והן למימוש זכויותיה כלפי התובעת ככל שהיא טוענת לכך" (סעיף 59).

כמו כן בסעיף 60 נכתב:"במידה ובדעת הקבוצה להגיש תביעה שכנגד לרבות צירוף השחקן כנתבע נוסף היא תהיה רשאית לעשות זאת תוך 30 יום מקבלת פסק בוררות ביניים זה, והנתבעת והשחקן יהיו רשאים להגיש כתב תשובה תוך 30 יום מקבלת התביעה שכנגד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי