כריסטיאן באטוקיו חתם לשנתיים במכבי תל אביב

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקשר הארגנטינאי-איטלקי עבר את הבדיקות הרפואיות וישחק אצל סגנית האלופה בשתי העונות הקרובות עם אופציה לעונה נוספת: "חוויה חדשה עבורי". יהיה הרכש הרביעי של ג'ורדי קרויף בקיץ הנוכחי. צפו בביצועיו

(גודל טקסט)
כריסטיאן באטוקיו הארגנטינאי-איטלקי חתם היום (שני) באופן רשמי במכבי תל אביב על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת והוא ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה. הקשר נחת הלילה בישראל ועבר בשעות האחרונות את הבדיקות הרפואיות. הצהובים יכולים לרשום את השחקן לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול רייקיאוויק (17:45, ישיר בספורט1), זאת לאחר שהוא הצטרף לסגנית האלופה לפני מועד הרישום האחרון (יום רביעי).


באטוקיו בן ה-25, עזב הקיץ את ברסט מליגת המשנה בצרפת לאחר שחוזהו הסתיים והוא היה זה שסירב להישאר. הוא החל את הקריירה בניואלס הארגנטינאית ובגיל 17 עבר לאיטליה הודות למעברו לאודינזה. כך גם נסללה דרכו לנבחרת איטליה והוא זכה לשחק בנבחרת עד גיל 20 במדיה רשם 20 הופעות. הקשר עבר גם בווטפורד האנגלית ובווירטוס האיטלקית ובשנתיים האחרונות בברסט כבש 13 שערים ב-68 הופעות.



"אני שמח להיות כאן ולחתום במכבי ת"א", אמר השחקן לאחר החתימה. "לחתום במועדון כה גדול שתמיד מתמודד על כל התארים היא חוויה חדשה עבורי וההתמודדות באירופה היא משהו לה אני מחכה". המאמן ג'ורדי קרויף: "כריסטיאן הוא שחקן שיכול להעניק לנו מימד נוסף ולשדרג את המשחק שלנו".


הצהובים החלו כבר אתמול בהכנות לקראת צמד המפגשים מול הקבוצה האיסלנדית קיי אר רייקיאוויק בסביבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית אגב, המשחק הראשון בין השתיים ביום חמישי הקרוב בנתניה הוקדם לשעה 18:00 לבקשת מכבי תל אביב.


כריסטיאן באטוקיו והמנכ
כריסטיאן באטוקיו והמנכ"ל בן מנספורד (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


במכבי ת"א מאמינים כי בימים הקרובים יירשמו התפתחויות בכל הנוגע לעזיבתו האפשרית של אוסקר סקאריונה, כשגם הברזילאי מרסלו לא צפוי להמשיך, כך שלמכבי תל אביב יהיה מקום לשלושה זרים נוספים לצד באטוקיו, פרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא המגן שון גולדברג, שסוכניו ישובו הלילה מהולנד לאחר שהציעו את שירותיו למספר קבוצות.


ג'ורדי קרויף. הרכש הזר הראשון (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. הרכש הזר הראשון (דני מרון)


לשון גולדברג בשלב זה הצעות מהליגה הבלגית וכן מוונלו ההולנדית, אולם לשחקן חוזה לעונה הנוכחית במכבי תל אביב וישנה גם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת כך שספק אם ישוחרר. מכבי תל אביב כבר סירבה הקיץ להצעה על גולדברג מפ.צ ציריך השווייצרית. לשחקן לא נאמר כי הוא מחוץ לתוכניות המקצועיות של ג'ורדי קרויף ובנוסף הוא מחזיק מהצעה מבית"ר ירושלים, שמעוניינת בשירותיו לאור הערכתו הרבה של אלי אוחנה כלפי השחקן מימיהם המשותפים בנבחרת הנוער.


במקביל במכבי תל אביב ממתינים להתפתחויות עם חלוץ מכבי פתח תקווה גיא מלמד, שממתין להצעות ממועדון אירופי. סוכניו של החלוץ הם אלו שמייצגים את גולדברג, כך שהלילה לאחר נחיתת נציגיהם בישראל צפויות התפתחויות. מכבי תל אביב מוכנה להציע 300 אלף יורו על השחקן, שזהו סעיף היציאה שלו מול המלאבסים.



גולדברג. מכבי תל אביב לא הודיעה לו על שחרורו (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי