במכבי פ"ת מעריכים: דוס סנטוס יפצה בכ-250 אלף יורו

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | צילום: אריאל שלום

במלאבס מאמינים כי האפשרות לתבוע פיצויי נזיקין מהבלם שסיכם בעל פה על הישארותו ובסופו של דבר עבר למכבי חיפה תכניס לקופתם סכום נאה. גיא מלמד לא יישאר, ניסיון למצוא לו מחליף תוך שבוע

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה קיבלו אתמול (ראשון) בשביעות רצון את פסיקת הבורר, כי אומנם אליסון דוס סנטוס יירשם כשחקן מכבי חיפה, אך למלאבסים ישנה אפשרות לתבוע מהשחקן פיצויי נזיקין – וזה בדיוק מה שהם מתכננים לעשות.

בפתח תקווה מעריכים שניתן יהיה לזכות בסכום של בסביבות 250 אלף יורו, שזה פחות או יותר הסכום אותו יתבעו. לדוגמא: הפרש השכר בין החוזה שסוכם עם דוס סנטוס בעל פה לחוזה שנחתם עם סיבוק, הדירה ששודרגה לברזילאי באמצע העונה ועוד. "פסק הדין היה לטובתנו. בסופו של דבר, גם הבורר הבין שצדקנו", אמרו במועדון.

במקביל, במועדון די השלימו עם עזיבתו של גיא מלמד, כאשר כבר לפני כשבועיים פרסמנו כי בהנהלה הבהירו לצוות המקצועי לבנות קבוצה ללא גידי קאניוק וגיא מלמד. סוכניו של השחקן גלעד קצב ועידן כסיף נפגשו עם מספר קבוצות בהולנד, כאשר המסר שקיבלו הוא שתשובה סופית תתקבל בימים הקרובים, כאשר גם אופציה לעבור לאחת הקבוצות בישראל קיימת כרגע. בכל מקרה, נראה שעד היציאה למחנה האימונים, ייקבע עתידו של החלוץ. מאמצי הקבוצה בינתיים מושקעים באיתור חלוץ זר עד היציאה למחנה האימונים ביום ראשון, כאשר לאחר מכן בפתח תקווה יחפשו חלוץ נוסף, בין אם זה יהיה זר שישי או ישראלי, כתחליף למלמד.


מלמד. במכבי פתח תקווה מבינים שהוא לא יישאר (דני מרון)

מכבי פתח תקווה סיימה את משחק האימון שלה מול נצרת עלית ב-1:1, כאשר את השער לזכות קבוצתו של קובי רפואה כבש גל לוי. לירוי צעירי (מתיחה במפשעה) וגיא מלמד (זריקה) נעדרו.תומאש סיבוק לא נטל חלק במשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי