בריינבורג במו"מ עם קריית שמונה, עתידו של ברוסו בספק

גרגור בריינברג
גרגור בריינברג | טוויטר

ההולנדי שמשחק בנבחרת ארובה כבר סיכם את תנאיו בקבוצתו של חיים סילבס, אך שרצקי צריך לסכם מול קבוצתו ניימיכן על מעברו. נג'וקו צפוי לעזוב, גם עתידו של הקשר מחוף השנהב לוט בערפל

(גודל טקסט)

 עירוני קריית שמונה ממשיכה בחיפושיה אחר קשר אחורי זר שיסיים את בניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה, ובמועדון סיפרו היום כי הם נמצאים בשיחות מול מספר מועמדים והמועמד המוביל הוא קשר נבחרת ארובה גרגור בריינבורג.

בריינבורג בן ה-25, הולנדי שמשחק בנבחרת ארובה, הוא קפטן קבוצת ניימיכן, בשורותיה שיחק אשתקד 33 משחקי ליגה וכבש שני שערים. במועדון התרשמו מהקשר וסיכמו עמו את התנאים וכעת קריית שמונה צריכה לסכם על רכישתו מול נייימיכן. אם בריינבורג יגיע לקריית שמונה, אז ג'ייקוב נג'וקו יעזוב והאופציות שעומדות בפניו הן הפועל חיפה והפועל רעננה. בסביבתו של נג'וקו סיפרו כי הוא מחזיק גם בהצעות מחו"ל, אך מעדיף להישאר בישראל.

שחקן נוסף שעלול למצוא את עצמו מחוץ לקריית שמונה הוא הקשר דידייה ברוסו. גורמים במועדון סיפרו כי ישנה גם אופציה של קשר נוסף שיצטרף לקבוצה עד לפתיחת העונה על חשבונו של ברוסו. ביומיים האחרונים נמצאת קריית שמונה במחנה אימונים בקיסריה והיום תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון בנתניה מול הקבוצה המקומית. 

במועדון הביעו אתמול הודעת תמיכה במנכ"ל יוסי אדרי בעקבות מות אמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי