מאמון קשוע סיכם לשנתיים בהפועל חיפה

עידן גולן ומאמון קשוע
עידן גולן ומאמון קשוע | צילום: הפועל חיפה, אתר רשמי

החלוץ בן ה-19 מגיע לאדומים לאחר שהתאמן בעונה האחרונה באקדמיה של אספניול. התלבטות בנוגע להבאת נג'וקו

(גודל טקסט)

השוער החדש של הפועל חיפה, ארנסטס שטקוס, ערך הבוקר (שני) סיור באצטדיון סמי עופר ובשעות אלו עובר בדיקות רפואיות. כבר מחר (שלישי) יערוך השוער החדש של האדומים את האימון הראשון ויהפוך לשוער הבכיר במועדון, מה שיוביל לספסולו של רן קדוש.

שטקוס הוא הזר הרביעי של הקבוצה לאחר הגעתם של הבלם הרומני גבריאל תמאש, המגן השוודי רסמוס סויסטדט והחלוץ המולדבי ראדו גנסארי. במועדון קיבלו החלטה להחתים רק חמישה זרים העונה ולכן ההחלטה לגבי צירופו של ג'ייקוב נג'וקו נמצאת בספק. האדומים עדיין מחכים להחלטה של מכבי תל אביב בנושא דור פרץ ואם הצהובים יחליטו להשאירו אז בחיפה יביאו קשר אחורי שיהפוך לזר החמישי בקבוצה. המאמן ניר קלינגר הביע נכונות לצירופו של נג'וקו, אך בגלל הנסיבות שנוצרו לא ברור אם המהלך אכן ייצא לפועל.

החלוץ מאמון קשוע סיכם בקבוצה לשנתיים. השחקן בן ה-19 התאמן בעונה החולפת באקדמיה של אספניול הספרדית והגיע כשחקן חופשי. קשוע גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה והיה שותף לזכייה של הקבוצה לפני שנה בגביע המדינה. בתחילת עונת 2015/16 עבר להתאמן באספניול ובתקופה האחרונה נבחן אצל ניר קלינגר.

האדומים גברו במשחק אימון, שנערך אחר הצהריים, 1:2 על הפועל עכו משערים שכבשו עידן גולן ומאמון קשוע במחצית הראשונה שערים שמחקו פיגור משער של סם אלישע.

במועדון ממשיכים לחכות לשיחה בין הבעלים יואב כץ לבין החלוץ שלומי ארבייטמן כדי לנסות להגיע לעמק השווה ולהחזיר את ארבייטמן לאימוני הקבוצה. היום תערוך הקבוצה ניסוי כלים ראשון במשחק מול הפועל עכו.


שטקוס הבוקר בסיור באצטדיון (דוברות הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי