למרות ההתלבטות: תורג'מן עשוי להתמנות למאמן מ.ס אשדוד

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | צילום: דני מרון

בבית"ר ת"א רמלה שוקלים האם לשחררו לקבוצה הדרומית. קינדה ודוד כבשו ב-0:2 על הפועל קטמון במשחק ההכנה הראשון לעונת 2017/18

(גודל טקסט)

בצל החיפושים אחר מאמן לעונה הבאה במקום רן בן שמעון, במ.ס אשדוד ממשיכים בהכנות והיום (שני) גברה הקבוצה 0:2 במשחק ההכנה הראשון שלה העונה על הפועל קטמון.

את השערים כבשו גדי קינדה (24) ודין דוד (28). הנבחנים ז'וליו סזאר (הפועל חיפה בעונה שעברה) והברזילאי ז'יל פראיביה שותפו. בנוגע לגזרת המאמן, בית"ר תל אביב רמלה אומנם מקשה על שחרורו של עמיר תורג'מן, אך האפשרות שיגיע לעיר הנמל עדיין קיימת.

במועדון מהלאומית חוששים מכך שעזיבה כרגע של המאמן תפגע אנושות בקבוצה, שגם ככה איבדה מספר שחקני מפתח דוגמת רוסלן ברסקי (עבר להפועל חיפה) ועדן שרם (עבר למכבי נתניה). יחד עם זאת, במועדון טוענים שהם אוהבים את עמיר תורג'מן ורוצים שכל הצדדים יהיו מרוצים. כמו כן, טענו בבית"ר ת"א רמלה כי יראו איך מתקדמת בניית הסגל ואז אפשרות שחרורו של תורג'מן תהיה ממשית יותר.

בינתיים, אחד המועמדים הנוספים לאימון הקבוצה הוא בני בן זקן, שאימן בעונה החולפת את הפועל קטמון. בכל מקרה, באשדוד אומרים כי עד היציאה למחנה האימונים בסופ"ש הקרוב הם ימנו מאמן קבוע. בגזרת השחקנים, הקשר בנצי מושל חתם על חוזה חדש לשנתיים אחרי שסיים את חוזהו הקודם.

בני בן זקן. עדיין מועמד (עדי אבישי)
בני בן זקן. עדיין מועמד (עדי אבישי)

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, ז'וליו סזאר, גדי קינדה, אדילסון בהייה, מאוריסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי