מכבי חיפה סימנה את גיא מלמד, פגישה צפויה להתקיים השבוע

מלמד. יעבור מבחן כשירות?
מלמד. יעבור מבחן כשירות? | צילום: עדי אבישי

חלוץ מכבי פתח תקווה שמחוזר גם אצל מכבי ת"א ובאטה בוריסוב זוכה להתעניינות רבה מהירוקים שעשויים להיכנס למשא ומתן לרכישתו. סיבוק נחת והחל להתאמן

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא לקחו קשה מדי את ה-1:1 אמש (שני) מול נצרת עילית במשחק הכנה, אך במקביל עלולים לאבד שחקן נוסף. למרות ההתעניינות של באטה בוריסוב עליה פורסם לראשונה בספורט1, מי שעוד עשויה להיכנס לתמונה בנוגע לחלוץ גיא מלמד היא מכבי חיפה.

לספורט1 נודע כי בשבוע האחרון הירוקים גיששו בסביבת השחקן כאשר לא מן הנמנע שיהיו התפתחויות בימים הקרובים. מלמד מחזיק בסעיף שחרור של 300 אלף יורו לכל הפחות כשהסכום עתיד להתחלק בין המועדון לשחקן עצמו. במלמד מעוניינת גם מכבי תל אביב אבל ייתכן שמאמן מכבי חיפה, גיא לוזון יקבל עדיפות מבני משפחתו. פגישה בין הצדדים צפויה להתקיים השבוע במטרה להאיץ את המגעים.

בחזרה למשחק האימון, בקבוצה כאמור לא ממש לקחו את התוצאה כפקטור ואמרו: "אלו בסה"כ משחקי אימון, שצריך לעבוד בהם על תיאום. עם סיבוק והחלוץ שיבוא זה ייראה טוב יותר".


גיא מלמד, חזק על הכוונת של הירוקים (אודי ציטיאט)

סיבוק עצמו נחת בישראל ונכח במשחק האימון, אך ערך סיבובי ריצה מסביב למגרש. מי שנפגע במשחק האימון הוא נאור פסר. המגן יעבור בדיקות לאחר שסובב את הקרסול.

בעניין אחר, בפגישה שנערכה הבוקר בנוכחות שינו זוארץ ואופיר לוזון סוכם שחלוץ העבר מאיר מליקה יהיה מאמן החלוצים של מחלקת הנוער במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי