בני סכנין המריאה למחנה האימונים, אלייב ייבחן

בני סכנין
בני סכנין | צילום: סכנין רשמי

הקבוצה מהמגזר תשהה בפולין עשרה ימים, קשר דינמו קייב לשעבר ינסה להרשים את המאמן ז'אירו סבירסקי. עמבר ואבו סאלח חתמו, הקבוצה צפויה לשחק בעכו

(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) למחנה אימונים בפולין, שם תשהה בעשרת הימים הקרובים. במועדון מקווים לראות שיפור ברמת הגיבוש, וגם בחיבור של צמד הברזילאים לוקאס גאושו וג'ונתן לוקה.

השניים לא הרשימו במשחק האימון מול אחי נצרת לפני יומיים, אך בקבוצה טוענים כי מדובר בשחקנים מוכשרים ובקרוב הם יוכיחו את עצמם. רגע לפני המחנה בפולין, החתימו בקבוצה את שוער המשנה מתן עמבר והבלם עלאא אבו סלאח, ובמועדון עדיין מתלבטים האם להביא קשר ישראלי נוסף. ההחלטה בנושא תתקבל בימים הקרובים לאחר שבמחנה יבחנו את הקשר האוקראיני אלכסנדר אלייב.

אלייב, ששיחק בעברו בדינמו קייב, ייבחן במשך מספר ימים ואם יימצא מתאים יהפוך לזר החמישי של הקבוצה. אם לא ירשים, במועדון יבדקו אופציה של קשר ברזילאי נוסף כאשר מספר שמות כבר עלו על הפרק אצל המאמן ז'אירו סבירסקי. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שני משחקי אימון מול קבוצות פולניות.

בנושא אחר, במועדון פסימיים מהאפשרות שהקבוצה תפתח את העונה באצטדיון 'דוחא', שעובר שיפוצים לאחרונה, וכבר רשמו את האצטדיון בעכו כאצטדיון הביתי למשחקי גביע הטוטו ולמשחקי ליגה.

אלכסנדר אלייב. ינסה להרשים את סבירסקי (טוויטר)
אלכסנדר אלייב. ינסה להרשים את סבירסקי (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי