אברהם: "יש יתרונות כשאין קהל". עלי קמארה חתם ל-5 שנים

רעננה
רעננה | דני מרון

השוער יאן קופריבץ צפוי לחתום לשנתיים בהפועל רעננה, הגינאי יחזק את ההגנה לאחר שהצטרף רשמית. המאמן התראיין בתכנית הספורט ב-103FM: "אני זה שמחליט ואני מאוד מאמין בעצמי ובצוות"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה, תמריא במוצאי שבת למחנה אימונים בפולין, ומאמן הקבוצה דודו אברהם התייחס למינויו בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה: "בכדורגל שלנו להתחיל ולסיים את העונה באותה קבוצה, ושנה שעברה אחד מהם היה המאמן של הפועל רעננה אז יש תקווה".


"להיות צעיר ולהגיע לליגת העל זה כיף גדול", הוסיף המאמן בן ה-36. "הרבה רוצים ולא מגיעים ויש לי את הזכות. שמח שהצלחתי לעמוד במשימה שהצבתי לעצמי כשהגעתי להפועל רעננה ועכשיו יש לי עוד משימה"




מודל: "אני מנסה ללמוד מהרבה. אני חרוץ ורואה הרבה משחקים, עבורי פפ גווארדיולה הוא דוגמה כי הוא לא מקובע, עושה שינויים ומקבל החלטות אמיצות".


פפ. המודל של אברהם (Gettyimages)

 

ההשוואת לבני בן זקן: "אשר אלון ודמיאן רויטמן מאמינים בי ונותנים לי קבל החלטות לבד. כמובן שהם מביעים את דעתם ומתייעצים, אבל אני זה שמחליט. אני מאוד מאמין בעצמי ובצוות שלי, ושברגעים הקשים אשר ודמיאן יהיו לצידנו. גם שנה שעברה להפועל רעננה לא הייתה עונה טובה".


הסגנון לעומת חיים סילבס:
"אני מאחל לו בהצלחה בקריית שמונה. אני אקח ממנו את הדברים שהוא עשה כמו המשחק ההגנתי. אני אוהב משחק יותר מאוזן ואני ארצה שנהיה קבוצה התקפית שמחזיקה בכדור, כמובן לא על חשבון ההגנה"


הקהל של רעננה:
"אני שמח להתחיל במועדון בלי הרבה קבל ויהיה פחות לחץ עלינו. התחלנו תהליך, וגם למכבי פתח תקווה לא היה הרבה קהל בהתחלה".



אברהם. מאמין בקבוצה (דני מרון)


בתוך כך, הקבוצה רוצה לחזק את שורותיה בשחקנים נוספים, לאחר החתמתו של החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה. כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, המאמן דודו אברהם בחר בשוער יאן קופריבץ לעמוד בין הקורות בעונה הבאה והשחקן אמור לחתום ביממה הקרובה על חוזה לשנתיים. הסלובני בן ה-29 הופיע פעם אחת במדי נבחרת ארצו. הוא העביר את רוב הקריירה באיטליה ובשנתיים האחרונות שיחק באנורתוזיס של המאמן רוני לוי.  



שחקן נוסף שכבר חתם רשמית הוא מוחמד עלי קמארה, בלם בן 19 ושחקן סגל נבחרת גינאה שאמור להצטרף למחנה אימונים, כאשר בקבוצה מקווים כי גם השוער יחתום עד אז וימריא לפולין. הקבוצה תקיים במחנה האימונים שני משחקים, הראשון נגד אולימפיה גרודז'יבאז והשני נגד ארקה גדיניה.


יאן קופריבץ. יחתום לשנתיים בקבוצה. (טוויטר)
 יאן קופריבץ. יחתום לשנתיים (טוויטר)


במקביל, הקשר שגיא דרור ששיחק בנוער של הפועל רעננה ובבוגרים לפני שנתיים ושיחק בשנה האחרונה בבית"ר ת"א רמלה חזר לקבוצה וחתם על חוזה חדש לשלוש שנים. עד כה צרפה הפועל רעננה את מרקו אדמוביץ' וג'ורדן פושה. במועדון שואפים לצרף לפחות שני שחקנים ישראלים לסגל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי