מלכה, גורמזנו ושי חדד חתמו בהפועל באשקלון

יובל נעים
יובל נעים | צילום: אודי ציטיאט

יום עמוס בקבוצה של יובל נעים אשר צירפה שני קשרים וחלוץ, אשר התאמנו עם הקבוצה מאז פתיחת ההכנות. הצוות המקצועי עדיין מחפש שחקן זר להתקפה

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון צירפה היום (שלישי) לא פחות משלושה שחקנים חדשים לסגל הקבוצה. אלו הצטרפו לטל איילה, מילאן סמיליאניץ', עוז ראלי ואלעד גבאי שכבר חתמו בקבוצה של יובל נעים.


מדובר בשון מלכה (24), שי חדד (30) ושרון גורמזנו (34). מלכה, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, בילה את העונה האחרונה בהפועל ראשון לציון. גורמזנו, שכבש אשתקד 14 שערים במכבי יבנה מליגה א', חוזר לקדנציה שלישית במועדון עמו עלה ב-2010 לליגת העל וב-2015 לליגה הלאומית.




החלוץ אמר לאחר שובו למועדון: "אני שמח לשוב לאשקלון, המועדון עמו חוויתי רק הצלחות ורגעי נחת. מודה על האמון שניתן לי ומקווה שאעניק מהנסיון ומהיכולת שלי לטובת מטרת הקבוצה". חדד, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים בילה את שתי העונה האחרונות בהפועל קטמון. מסע הרכש של הקבוצה עדיין לא תם שכן היא יכולה לצרף זר נוסף שיגיע לחלק ההתקפי. הקבוצה תצא בסוף השבוע למחנה אימונים בן תשעה ימים.






מלכה אמר: "אני שמח מאוד לחתום פה. מקווה שנעשה השנה עונה טובה, ביחד עם הקהל הגדול והתומך שיש בעיר". חדד דיבר גם הוא לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף. אני רוצה להודות לאנשים בקבוצה וליובל נעים במיוחד, על האמון בי. אני מקווה מאוד לתרום לקבוצה ולעשות יחד איתה עונה טובה ומוצלחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי