הפועל חיפה פתחה עונה. ממן: "רוצה להישאר שנים רבות"

לאלה עם בני משפחתו
לאלה עם בני משפחתו | דני מרון

כ-300 אוהדים הגיעו לאימון, הקשר שבחוזהו נותרה עונה אחת בלבד טען: "יודע שרוצים לשבת איתי על הארכת חוזה". הבעלים יואב כץ ב-103FM: "לא פנינו למכבי חיפה בנוגע לאזמי". שטקוס חתם רשמית

(גודל טקסט)

הלם גדול בהפועל חיפה לאחר קבלת כתב האישום נגד הקפטן מהראן לאלה בפרשת החומרים האסורים. במועדון עדיין מתעקשים כי השחקן לקח כדורים בתום לב ומקווים כי דייני בית הדין יילכו לקראת השחקן ולא יפגעו בקריירה שלו. על פי כתב האישום ולפי חוקי פיפ"א העונש בנושא הזה הוא הרחקה מקסימלית של עד ארבע שנים ואילו בחיפה מקווים כי השחקן יחזור לשחק עוד העונה.

"אנחנו סומכים על בית הדין ועל עורך דינו של השחקן שיידעו להסביר שמדובר בטעות שלא בכוונה. לאלה הוא אחד הספורטאים המוערכים והמכובדים בישראל וחייבים להסכים עם זה", אמרו במועדון. הבעלים יואב כץ הוסיף בתכנית הספורט ב-103FM: "הדיינים הם לא טיפשים, הם אנשים מאוד חכמים והם יראו שאין כאן שום דבר. ההתאחדות כפופה לפיפ"א, אבל גם לחוקי מדינת ישראל, צדק, יושר והגינות. מדובר בבן אדם שהוא סמל ולא עשה משהו ביודעין. יכול להיות שמישהו הטעה אותו בחדר הכושר. לא רוצה אפילו לעשות ספקולציות לגבי האפשרות שהוא יורחק".

בכל מקרה בחיפה כבר בודקים אלטרנטיבות נוספות בחלק ההתקפי ופרט למשא ומתן מול שלומי ארבייטמן אותו רוצים בחיפה ללא קשר לפרשת לאלה, במועדון בודקים גם אופציות נוספות. בשלב זה הכוונה למצוא עוד שחקן ישראלי להתקפה, אבל אם לא יימצא השחקן המתאים ינסו בחיפה לצרף חלוץ זר. למעשה העובדה שניר קלינגר הודיע לבעלים של עירוני קריית שמונה איזי שרצקי כי הוא מוותר על ג'ייקוב נג'וקו מחזקת את העובדה שהמאמן רוצה למצוא חלוץ. הבעלים יואב כץ הכחיש את האפשרות שהקבוצה תצרף את פיטים אזמי והוסיף ב-103FM: "לא פנינו למכבי חיפה. אנו צריכים עוד חלוץ בין אם לאלה יחזור או שלא ואנחנו מחפשים. עם ארבייטמן אנחנו קצת במרחק, אבל הוא אופציה מצוינת".


לאלה, הותיר הלם במועדון (ערן לוף)

במקביל, הקבוצה הודיעה שדן האח אישרה את מעברו של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס והשחרור הבינלאומי הגיע. השחקן חתם היום והוצג באימון הפתוח בקריית חיים. שטקוס הפך לזר הרביעי במועדון אחרי הצטרפותם של הבלם גבריאל תמאש, הבלם רסמוס סיוסטדט והחלוץ ראדו גנסארי. מי שעוד עשויים להצטרף הם בלם מכבי שעריים מהעונה האחרונה עודד גביש וקשר הפועל עפולה ספואן זועבי, שייבחנו בימים הקרובים במועדון.

לאימון שנערך הגיעו כ-300 אוהדי הפועל חיפה שזכו לראו. מי שזכו בעיקר לחיבה מהאוהדים היו תמאש הרומני והכוכבים הישראלים חנן ממן ועדן בן בסט. מי שנעדר מהאימון הוא הקפטן מהראן לאלה. מאמן הקבוצה ניר קלינגר פנה לאוהדים ואמר:" אני מודה לכל האוהדים שהגיעו ומבטיח שנעבוד קשה בכדי לעשות עונה יפה".


חנן ממן
הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים שהגיעו הרבה אוהדים וזה נותן לנו כוח. העונה השקיעו והגיעו שחקנים איכותיים וזאת לאור התצוגות מהעונה שעברה. יהיה לנו קשה בלי לאלה ואני מקווה שהעונש שלו יהיה מינימלי. יש לי חוזה לעונה נוספת בקבוצה ואני יודע שכץ רוצה לשבת איתי להארכת חוזה ואני ממתין לו. אני רוצה להישאר כאן שנים רבות".

שטקוס
ארנסטס שטקוס. כבר חתם בכרמל והתאמן (הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי