עימות חריף בין קינדה למאוריסיו באימון אשדוד, עמיר תורג'מן מתקרב

קינדה. יצטרך להתאושש מהפגיעה
קינדה. יצטרך להתאושש מהפגיעה | צילום: עדי אבישי

השניים התעמתו פעמיים, שאר השחקנים הפרידו והברזילאי ירד לספסל על דעת עצמו ב-0:1 של הפועל אשקלון על הקבוצה מעיר הנמל. מאמן בית"ר ת"א רמלה צפוי להתמנות, תפקידו כעוזר מאמן הנבחרת לא יפריע

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון גברה היום (רביעי) 0:1 על מ.ס אשדוד במשחק הכנה באצטדיון הי"א, אולם מהמשחק הזה ממש לא הרבה יזכרו את התוצאה, בטח לא בקבוצה המפסידה.

במהלך המשחק התרחשו שני עימותים מילוליים חריפים בין שחקני אשדוד גדי קינדה ומאוריסיו. השניים החליפו דברים במהלך המשחק, כשרק התערבות של שאר השחקנים מנעה עימות חריף יותר. גם במהלך הירידה למחצית השניים התעמתו. אחרי העימות הראשון אגב התרחש רגע ביזארי, כשהחלוץ הברזילאי הכועס החליט בעקבות התקרית לרדת לספסל על דעת עצמו.

והיה גם משחק בו אשקלון כאמור ניצחה משער של ירדן אבוחצירה. שתי הקבוצות ייצאו בסוף השבוע למחנות האימונים שלהם לקראת העונה הקרובה. אשדוד תמריא מחר לסלובניה שם תשהה במשך עשרה ימים ותקיים שלושה משחקי אימון – מול לוטון טאון (15.7), טריגלב מסלובניה (18.7) ואריס סלוניקי (20.7).

במקביל, ההערכה בקבוצה היא שעמיר תורג'מן ימונה בכל זאת למאמן הקבוצה, על אף הקשיים שהערימה בית"ר תל אביב/רמלה, כפי שנכתב לפני מספר ימים בספורט1. גורמים בקבוצה אמרו שמאמן ימונה עוד לפני היציאה למחנה האימונים.

עמיר תורג'מן. ההתאחדות לא תפריע (דני מרון)
עמיר תורג'מן. ההתאחדות לא תפריע (דני מרון)

ההתאחדות לכדורגל לא מתכוונת למנוע מתורג'מן את התפקיד. גורם בכיר בהתאחדות סיפר: "עמיר תורג'מן יכול על פי החוזה שיש לו בהתאחדות לכדורגל לאמן את מ.ס.אשדוד ובמקביל להמשיך בנבחרת ישראל כעוזרו של אלישע לוי. תורג'מן רשום כעוזר מאמן שני ומי שמוגדר כעוזר מאמן ראשון של אלישע לוי הוא חלוץ העבר רפי כהן. תורג'מן יהיה צריך לקבל את ההחלטה אם הוא יוכל במקביל לשמש בשני התפקידים במשחקים שעוד נותרו".

תורג'מן, 44, גדל במחלקת הנוער של עירוני אשדוד ושיחק במדיה הקבוצה הבוגרת שלה בשתי קדנציות שנפרשו על פני חמש שנים. בעונה הראשונה התנסה לראשונה כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים כשהדריך בהצלחה את בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית. 

הפועל אשקלון תצא ביום שישי לבולגריה שם תשהה כעשרה ימים. הקבוצה תקיים גם כן שלושה משחקי אימון, ששניים מהם נקבעו – מול לוקומוטיב גורנה אוריאוחוביצה מהליגה הבולגרית השנייה (16.7) ומול פלטניאס מהליגה היוונית הבכירה (19.7). האחרונה אגב התעניינה הקיץ בשירותיו של לא אחר מאשר בלם אשקלון, ברניסלב יובאנוביץ'.

יובל נעים. יוצא למחנה האימונים (אודי ציטיאט)
יובל נעים. יוצא למחנה האימונים (אודי ציטיאט)

רשימת היוצאים למחנה האימונים של הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, ליאור חדריאן, יאיר הדר, אבי מלכה, עוז ראלי, אלעד גבאי, טל מכלוף, מתן טולדנו, ברניסלב יובנאוביץ', מירקו אורמוש, שון מלכה, מילאן סמיליאניץ', ירדן אבוחצירה, טל איילה, מושיקו לוגסי, רודי חדד, שי חדד, יוסיפ איבנצ'יץ', שרון גורמזנו, דקל משה, גל אזולאי, יוסף אליעזר, אוריאל פיניה, דולב אברג'יל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי