עירוני ק"ש יצאה למחנה האימונים, בריינבורג צפוי לחתום

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

הצפוניים ישהו שבעה ימים באוסטריה, שחקן נבחרת ארובה ייפגש עם שרצקי בשעות הקרובות. ברוסו עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

לאחר קיץ בו עשתה מהפכה גדולה, יצאה היום (חמישי) עירוני קריית שמונה למחנה אימונים בן שבוע ימים בלובן שבאוסטריה. הצוות המקצועי החדש בראשותם של המאמן חיים סילבס ועוזרו יניב לביא ינסו לחבר את הסגל החדש כדי להביאו מוכן לעונה הקרובה.

"מרגש להיות כאן כמו בכל עונה", אמר סילבס בשדה התעופה. "אנחנו פחות מתעסקים ברגשות אלא בעבודה. הציפיות במחנה הן לעבוד קשה ולהשתפר כמה שניתן. המטרה לאסוף את כולם ליחידה אחת. תמיד יש ציפיות ובטח העונה ששרצקי השקיע רבות. ברוסו כאן ויוצא איתנו למחנה וכרגע הוא כאן. אני לא יכול להתחייב לעתיד".

כזכור, במהלך הקיץ צורפו הבלמים קרלוס קוויאר ומרקוס דיניז. המגנים איאד אבו עביד ומילוש ראדיבוייביץ' והחלוץ נייג'ל האסלביינק. במועדון מקווים כי גם הקשר גרגור בריינבורג יצטרף. שחקנה של ניימיכן נחת בישראל וייפגש במהלך היום עם הבעלים איזי שרצקי במטרה לסכם את תנאיו, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה.

במהלך המחנה תערוך משחקי אימון מול ברמינגהאם מהצ'מפיונשיפ ומול בשאקשיר הטורקית. בקבוצה מעוניינים בעוד יריבת אימון ומקווים לסגור את זה בימים הקרובים.

מי שלא ייצא למחנה הוא החלוץ ג'ייקוב נג'וקו שמחפש אלטרנטיבה אחרת. נג'וקו אומנם רוצה להישאר בישראל אבל טרם מצא קבוצה שתחשוק בשירותיו. בסביבתו של השחקן התאכזבו מהעובדה שקריית שמונה הודיעה לשחקן על שחרורו רק מספר ימים לפני היציאה למחנה. "סתם משכו אותו והוא כבר מזמן יכול היה לחתום בקבוצה אחרת בליגת העל", אמרו מקורביו. גם עתידו של הקשר מחוף השנהב דידייה ברוסו לא ברור. בקבוצה מחפשים קשר אחר במקומו ואם יימצא כזה גם ברוסו ימצא את עצמו מחוץ למועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי