דקל קינן וגל אלברמן נבחרו לקפטנים של מכבי חיפה

דקל קינן וגל אלברמן
דקל קינן וגל אלברמן | מכבי חיפה, אתר רשמי

גיא לוזון בחר את השניים. הירוקים יפגשו את וולפסבורג ב' במשחק ההכנה הראשון, המאמן יתרגל מספר מערכים. הקבוצה מערימה קשיים על שחרורו של אלון תורג'מן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים של הקבוצה בפולין והערב (חמישי) תערוך משחק אימון ראשון מול וולפסבורג ב'. במהלך הימים האחרונים תרגל המאמן גיא לוזון מספר שיטות הגנה אותן ינסה לבדוק הערב במשחק. המאמן רוצה להשריש גם מערך עם שני בלמים וגם עם שלושה.

דקל קינן וגל אלברמן יהיו הקפטנים של הקבוצה בעונה הקרובה, כך החליט לוזון. "בעת האחרונה בה אנחנו מתגבשים לקבוצה, משפחה ולמטרה אחת – תהליך טבעי הוא לראות את אלו בעלי היכולת להוביל, להנהיג, לפרגן ולחזק את הטוב וגם את זה שפחות. תהליך בחירת הקפטן מורכבת מאי פעם. מרגיש כי כולנו הגענו למטרה משותפת להשפיע ולעשות את הטוב ביותר. הבחירה בקינן ואלברמן הייתה בשלמות והבנה ששניהם יובילו אותנו למימוש המסוגלות והפוטנציאל בצניעות מינימום, סמכות, ואהבה גדולה לאנשים. ווינריות ואמונה במטרה ובדרך", אמר המאמן.

הבלם גארי קגלמאכר שסבל מפציעה בימים האחרונים ערך אימון מלא וצפוי לקחת חלק במשחק. מי שככל הנראה ייעדר הוא החלוץ ניקיטה רוקאביציה שסובל מחום גבוה. גם עומר דמארי טרם כשיר אך בחיפה מקווים כי ייטול חלק לפחות במשחק אימון אחד במהלך המחנה. החיסרון של השניים משאיר את הקבוצה עם אלירן עטר, אופיר מזרחי ושון וייסמן שישחקו בהתקפה. מי שזוכה למחמאות הוא המגן הימני החדש ארנסט מאבוקה. אומנם המגן החל את ההכנות מאוחר יותר מחבריו, אבל במועדון מספרים על רצינות גדולה והשתלבות חברתית מהירה.

במקביל בחיפה ממשיכים לפעול לצירוף שני זרים נוספים עד לפתיחת העונה. בניגוד לשנים האחרונות במועדון לא ממהרים להסכים ולהחתים זרים מחשש לאי התאמות. הירוקים רוצים למצוא את השחקנים שיתאימו לקבוצה מקצועית וכלכלית, כאלה שלא יכנסו לרשימת "המנודים" תוך זמן קצר.

"הצוות המקצועי והמנכ"ל אסף בן דב בודקים לפרטי פרטים כל שחקן שמוצע לנו ורק מי שיתאים יהיה כאן", אמרו גורמים במועדון. בקבוצה מקווים להחתים שני שחקנים בתקופה הקרובה אבל אם זה לא יקרה בימים הקרובים, השחקנים החדשים לא ייצאו למחנה. "רק אם נחתים זרים עד סוף השבוע, נטיס אותם לפולין".

גיא לוזון. משחק הכנה ראשון (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
גיא לוזון. משחק הכנה ראשון (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

החלוץ אלון תורג'מן ונציגיו ממשיכים בשיחות עם ראשי הקבוצה כדי לקדם את עזיבתו והעברתו לקבוצה אחרת. גם מכבי פתח תקווה וגם בני יהודה מגלות עניין, אך העובדה שחיפה מעוניינת שהשחקן יוותר על שכרו לעונה הקרובה שעומד על כ-200 אלף דולרים וגם יביא תמורה מהקבוצה החדשה לא מאפשרת את עזיבתו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי