דיא סבע ישחק במכבי נתניה: מלחמת גרסאות עם טוברוק

דיא סבע
דיא סבע | אודי ציטיאט

הבורר עמיאל תגר קבע שהקשר יוכל לשחק בשורות העולה החדשה, המחיר עדיין לא נקבע. המועדון של איזיקוביץ' טוען: "הסכמנו להשאילו כדי לא לפגוע בשחקן"

(גודל טקסט)

מלחמת גרסאות בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק בעקבות החלטת הבורר עמיאל תגר לפיה דיא סבע יוכל לשחק כמושאל בשורות העולה החדשה גם בעונה הקרובה בלי לחכות לקביעת תג המחיר והסכום שישלמו היהלומים למועדון של אריק איזיקוביץ'.



בהודעה שהוציאה טוברוק נאמר: "חשוב להבהיר ולהדגיש כי מכבי נתניה פנתה בעניין לבורר וביקשה להשאיל את השחקן והסכמנו להשאיל את דיא סבע על מנת שלא לפגוע בשחקן ובמכבי נתניה. על בסיס הסכמה זאת נתן הבורר את החלטתו". איזיקוביץ' עצמו אמר: "טובת השחקן עומדת לנגד עיניי. דיא התאקלם בצורה מעולה במכבי נתניה והפך להיות בה בורג חשוב אשר סייע לה רבות בעליית הקבוצה בעונה שעברה לליגת העל. אין לי ספק שמהלך זה יעשה טוב למכבי נתניה ולשחקן, ואני מאחל להם בהצלחה"




נתניה מסרה בתגובה: "טוברוק, למרבה הצער, לא מדייקת בעובדות. הבורר פסק כי דיא יהיה שחקן מכבי נתניה העונה, וזאת בשל בקשה שהוגשה לבורר על ידי מכבי נתניה ועל אף ניסיונות טוברוק להתנות את המהלך בשלושה תנאים שונים, שנדחו כולם על ידי הבורר הנכבד. אין כאן שום "רצון טוב" של טוברוק וטובתו של השחקן היא ממנה והלאה (משך שנים ארוכות וגם עכשיו). באופן כללי אנחנו לא מאמינים בניהול ההליך וניסיון להשפיע עליו דרך כלי התקשורת ויש להצטער על כי טוברוק עושה זאת, ובדרך לא ראויה ומסולפת".


בפסק הבורר שנמסר קבע הבורר עמיאל כי: "בהסכם המכירה נכתב שההשאלה הינה לעונת 2016/17, אך לאור העובדה כי טרם הסתיים הליך קביעת השווי, הרי שפרשנות תכליתית של ההסכם מביאה למסקנה כי אומד דעתם של הצדדים במועד חתימתו, הייתה להמשיך ולהשאיל את השחקן למכבי נתניה לעונה נוספת, כל עוד לא נקבע ושולם "מחיר" כרטיסו.


הצדדים התכוונו שהשחקן "יחזור" לבית"ר טוברוק רק אם כשלה מכבי נתניה בתשלום התמורה עבור העברתו (לכשתקבע). צודקת מכבי נתניה בטענתה כי כשיקבע השווי וסכום זה ישולם על ידה, יעבור השחקן לשורותיה, ומכייון שכך וכדי שהדבר לא יסוכל, עד למועד זה עליו להמשיך ולשמש כשחקנה".




סבע. יוכל להמשיך לחגוג גם בליגת העל (עדי אבישי)


בנתניה לא התרגשו מההחלטה שהתקבלה: "הבורר גם ככה החליט שהשנה הוא ישחק בנתניה. כך שבטוברוק לא עשו פה משהו יוצא דופן" אמר גורם במועדון. הקבוצה תערוך את משחק האימון השלישי שלה הערב, מול הפועל קטמון, לאחר ניצחון 0:1 על הפועל רעננה ותיקו 1:1 ביום שני האחרון מול עירוני ק"ש.


בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית לצרף את לאנדרו ריביירו, למרות שאפשר היה להבחין בסגנון המשחק שלו כי הוא מתופקד יותר כשחקן אגף. רייביירו ימשיך להיבחן הערב ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה הסופית. במידה ויצטרף, נתניה צפויה לצרף זר שישי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי