משה אוחיון האריך חוזהו באשדוד וישולב בצוות המקצועי כשיפרוש

משה אוחיון
משה אוחיון | מ.ס. אשדוד, האתר הרשמי

הקשר הוותיק חתם על חוזה חדש לשלוש שנים בעקבות מדיניות המועדון לתגמל שחקנים ששיחקו שנים רבות בקבוצה: "אני מודה על הזכות להישאר, יש לי עוד מה לתרום"

(גודל טקסט)

קפטן מ.ס אשדוד,משה אוחיון, ימשיך באדום -צהוב גם בעונות הבאות, לאחר שסיכם אמש (רביעי) את תנאיו לשלוש שנים. בעונה הקרובה ימשיך אוחיון כשחקן, וכשיחליט לפרוש ישולב בתפקיד מקצועי במועדון.

הארכת חוזהו של השחקן משקפת את ההערכה הרבה שיש לראשי אשדוד כלפיו, ותרומתו המקצועית והחברתית לקבוצה. הדבר נובע מהמדיניות של המועדון להשקיע, ולתגמל את שחקני הבית שנתנו שנים רבות למען מ.ס. אשדוד.

אוחיון עצמו השוהה במחנה האימונים בסלובניה אמר: "אני מודה על הזכות להישאר במשפחת מ.ס אשדוד, מקום שבו שיחקתי ברוב שנות הקריירה שלי. אני מקווה שגם סיום הקריירה יהיה פה בליגת העל. אני מאוד שמח להישאר ואשמח עוד לתרום למועדון מבחינה מקצועית וגם חברתית כפי שעשיתי בכל מקום שבו הייתי. תודה רבה לראשי המועדון על ההצעה להישאר בבית".

הקשר המשיך וסיפר: "שמח שיצאתי עם החברים בקבוצה למחנה אימון, זה הוא ה-18 שלי. זה זמן טוב להתאמן, להתגבש, להכיר טוב את השחקנים החדשים שהגיעו וליהנות ביחד. אני מרגיש שיש לי עוד מה לתרום לקבוצה ומקווה לעשות את זה כמה שיותר העונה. מאחל לכולנו מחנה אימונים טוב. שנחזור מרוצים ובריאים". 

משה אוחיון. שמח להישאר בצהוב-אדום (אודי ציטיאט)
משה אוחיון. שמח להישאר בצהוב-אדום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי