המו"מ עם עמיר תורג'מן פוצץ, יוסי מזרחי מאמן אשדוד

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | צילום: עדי אבישי

עוזרו של אלישע לוי דרש להחליף את רוני אוואט, המועדון: "לא הגענו להסכמה. רואים בצוות הקיים חלק בלתי נפרד מהמערכת". המאמן הוותיק יצטרף מיידית למחנה האימונים, הקבוצה סיימה ב-1:1 עם ראדומליה הסלובנית

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד הודיעה הבוקר (ראשון) שיוסי מזרחי יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה. המאמן הוותיק יצטרף באופן מיידי למחנה האימונים בסלובקיה ויעמוד כאמור בראש הצוות המקצועי כאשר רוני אוואט ישמש עוזרו. 


מהקבוצה הדרומית נמסר: "קיימנו משא ומתן מול עמיר תורג'מן מתוך רצון למנות אותו למאמן הקבוצה. נכון לרגע הזה לא הגענו לסכמה סביב סוגיית עוזר המאמן, זאת מאחר והמועדון רואה בצוות המקצועי הקיים חלק בלתי נפרד מהמערכת ואנחנו שבעי רצון ומעוניינים שימשיך כמקשה אחת".


 



בתוך כך, הקבוצה סיימה ב-1:1 משחק אימון מול ראדומליה הסלובנית במחנה האימון שלה, כשאדילסון בהייה כבש את שער השוויון בדקה ה-75. ההרכב שעלה כלל את ירדן קרישטול; חאתם אלחמיד, טום בן זקן, ניר ברדע, קרלו ברוציץ; רועי בקל, יובל יעקובוביץ', ז'יל פראייבה, דן ביטון; אדילסון בהיה, ודין דוד.



המו"מ פוצץ. עמיר תורג'מן


יוסי מזרחי כזכור הגיע למועדון ספורט אשדוד באמצע העונה שעברה על מנת לסייע לרוני אוואט, שהיה אז מאמן הקבוצה. לאחר צירופו של רן בן שמעון מזרחי עבר להתרכז במחלקת הנוער. זו תהיה הקדנציה השלישית של מזרחי כמאמן המועדון וחשוב לציין כי היחסים בינו לבין אוואט מצוינים. המאמן הוותיק דחה את הדרומיים לפני פנייתם לתורג'מן, אך המצב הקיים גרם לו להיענות להצעה.


הקבוצה כזכור נפרדה לא מכבר מרן בן שמעון שעבר לאמן את נבחרת קפריסין. מאז הועלו מספר שמות, אולם תורג'מן היה הפייבוריט, אך המגעים עמו כאמור לא הגיעו לכדי מיצוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי