רשמית: אלון תורג'מן חתם לעונה בהפועל חיפה

תורג'מן
תורג'מן | עדי אבישי

האדומים הגיעו למחנה האימונים וצירפו את החלוץ ששיחק אשתקד בבני יהודה: "מקווה לעונה טובה". ירוויח 160 אלף דולר בעונה. ארבייטמן בעמדת המתנה

(גודל טקסט)

יש חלוץ להפועל חיפה. החלוץ אלון תורג'מן ששיחק אשתקד בבני יהודה, חתם בהפועל חיפה ויגיע מהיריבה העירונית מכבי חיפה. החלוץ בן ה-25 ירוויח 160 אלף דולר בעונה. תורג'מן אמר לאחר החתימה: "שמח להגיע למועדון שמאוד רצה אותי. מודה לבעלים יואב כץ ולמאמן ניר קלינגר על האמון ומקווה להחזיר  להם במגרש. מאמין שעם הסגל הנוכחי אפשר לעשות עונה טובה מאוד ושהקהל שלנו ייהנה מכדורגל אטרקטיבי עם הרבה שערים. מאחל לכולם בהצלחה". החלוץ יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בקייב.

תורג'מן שגדל במחלקת הנוער של טוברוק, החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל פתח תקווה. בהמשך בילה חמש עונות במכבי חיפה ובעונת 2015/16 הושאל לחצי עונה בהפועל תל אביב. בעונה שעברה כבש ארבעה שערים בבני יהודה.

במקביל, הפועל חיפה החלה במחנה האימונים בקייב שבאוקראינה. כזכור, קיומו של המחנה הוטל בספק לאחר שבסוף השבוע גילו ראשי הקבוצה כי המלון בו הייתה אמורים להתאכסן לא מתאים לסטנדרטים שהציבו הבעלים יואב כץ והמאמן ניר קלינגר ובמועדון החלו בחיפושים אחרים.

כפי שנכתב אתמול בספורט1, קלינגר יצא כבר אתמול באוקראינה והחל לחפש מלון חילופי ולאחר שמצא כזה הצטרפו אליו כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי והניהולי. כעת הקבוצה מתאמנת במתקן האימונים של ארסנל קייב ותפגוש מחר את שחטאר דונייצק למשחק הכנה. במועדון מודעים לעובדה שמרבית הכוכבים של מועדון הפאר האוקראיני לא ייטלו חלק בהתמודדות לאחר שניצחו 0:2 בשבת את דינמו קייב וזכו בסופרקאפ המקומי.

מעבר לשחקני הקבוצה מהעונה שעברה יצאו גם שחקני הרכש החדשים השוערים ארנסטס שטקוס ורן קדוש, שחקני ההגנה גבריאל תמאש, רסמוס סיוסטדט, הקשר רוסלן ברסקי והחלוצים מאמון קשוע וראדו גנסארי. הבלם עודד גביש והקשר ספואן זועבי המריאו וייבחנו. במועדון מבינים כי הסגל טרם הושלם ופרט לעובדה שהקבוצה ממתינה לתשובה למכבי תל אביב לגבי המשך דרכו של דור פרץ.


שחקני הפועל חיפה מתכוננים למפגש מסקרן עם שחטאר (הפועל חיפה, רשמי)

בנושא אחר, ראשי הקבוצה ערכו בימים האחרונים שיחה נוספת עם שלומי ארבייטמן במטרה לשכנעו לצאת למחנה, אך המשא ומתן לא צלח והשחקן נותר בארץ. "כולנו רוצים את שלומי, אבל לא נחכה לו יותר מדי ואם הוא רוצה, נחשוב על אופציות אחרות", אמרו גורמים במועדון לפני העלייה למטוס.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי