ג'יימס טרויסי עבר בדיקות רפואיות ויחתום במכבי חיפה אחרי פגישה עם שחר

ג'יימס טרויסי
ג'יימס טרויסי | מכבי חיפה, אתר רשמי

הקשר האוסטרלי התרשם מהמועדון, ייפגש עם שחר ויחתום. מחמאות לקינן, מאבוקה וקהת, דוידוביץ': "אין אצלי הנחות" וגם: צפו בתקציר ה-0:1 על מידג' ליגניצה

(גודל טקסט)
הקשר ג'יימס טרויסי צפוי להיות הזר השישי של מכבי חיפה. האוסטרלי הבינלאומי נחת אתמול בישראל וערך סיור באצטדיון 'סמי עופר', במתחם האימונים והתרשם מהמועדון ואף ערך שיחה ארוכה עם חלוץ הקבוצה ניקיטה רוקאביציה שהמליץ לו על המועדון והעיר.


האוסטרלי עבר את הבדיקות הרפואיות ויחתום בקבוצה לאחר שייפגש מחר עם הנשיא יעקב שחר. טרויסי צפוי לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בשכר של כ-350 אלף יורו לעונה. במועדון סיפרו הבוקר כי הם ממשיכים במגמה על פיה המטרה לצרף שחקני נבחרת ולאחר שצירפו את המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה והקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב, גם טרויסי כאמור שייך לנבחרת אוסטרליה. "מדובר בקשר שהצוות המקצועי עקב אחריו ואנחנו מקווים שיחתום כבר היום", אמרו הבוקר אצל הירוקים.




בינתיים הקבוצה ממשיכה את מחנה האימונים שלה בפולין, שם ניצחה אתמול בתוצאה 0:1 את מידג' ליגניצה. זה היה משחק האימון השני של הקבוצה כאשר בראשון הביסו הירוקים את וולפסבורג ב' בתוצאה 0:4. גם הפעם בדומה למשחק הראשון, הצוות המקצועי ערך המון חילופים כאשר בשתי המחציות חיפה שיחקה עם ארבעה שחקני הגנה. בחיפה סיפרו כי הרצון לצרף את אדי גוטליב נובע מכך שהקבוצה תשחק גם במערך של שלושה בלמים וזאת לאור העובדה שאפשר לשחק רק חמישה זרים בזמן נתון.





מי שזכה למחמאות אחרי שני משחקים הוא הקפטן דקל קינן, כשגם המגן ארנסט מאבוקה זוכה למחמאות אחרי הבישול אמש בכדור רוחב לאלירן עטר. גם רועי קהת בולט עד כה במחנה. במועדון ראו אתמול לראשונה על כר הדשא את הרכש הברזילאי החדש קאיו וציינו כי הקשר אומנם עדיין חלוד וחסר בכושר גופני וכושר משחק, אך גם אתמול הציג מספר פעולות איכותיות.


בשל ריבוי השחקנים שצורפו בקיץ לא מן הנמנע כי חלק מהשחקנים יבקשו לעזוב את חיפה עם חזרת הקבוצה מפולין. בחיפה התייחסו לכך ואמרו: "המטרה שלנו זה להעמיד את הסגל האיכותי ביותר ובו יהיו שני שחקנים איכותיים בכל עמדה. אף שחקן לא ישוחרר מהקבוצה, אלא אם הצוות המקצועי יחליט אחרת". בתוך כך, היום ייפתח דיון הבוררות של הקשר איסמעיל ריאן כנגד הקבוצה. ריאן דורש מענקים שלא שולמו לטענתו מהשנה שעבר ויבקש גם לחזור מיידית להתאמן עם הקבוצה הבכירה ולא עם השחקנים המנודים כפי שקורה היום.



ניר דוידוביץ'.
ניר דוידוביץ'. "אין אצלי הנחות" (גל ברק)


מכבי חיפה TV ראיינו את מאמן השוערים החדש של הקבוצה, ניר דוידוביץ', שדיבר על תכונות הנחוצות לשוער: "זה תלוי הרבה בצרכים של הקבוצה, למתי צריך אותם. אני מנסה לעבוד על דברים קטנים והכל בחיוך, אבל העבודה תחתיי היא מאוד קשה אין אצלי הנחות. כשצריך לעבוד עובדים. אני חושב ששוער צריך להיות אמיץ, אתלט ועם הרבה ביטחון ואופי לעשות דברים לא רגילים. צריך למנוע את המצבים לפני שהם הופכים למצבי הבקעה. שוער צריך להאמין בעצמו ובדרך שאני מבקש ממנו ללכת בה. אם כל השילוב הזה קורה השוער ירוויח וגם הקבוצה תרוויח".


ציפיות לעונה הקרובה:
 "אני מצפה מהחניכים שלי בכל מקום שיתקדמו, שישתפרו, כי אם זה לא קורה אני רואה בזה כישלון אישי שלי. המטרה היא לספוג כמה שפחות שערים ולראות את השוערים משתפרים מאימון לאימון ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות. ברגע שיש שוער שהקבוצה סומכת עליו הכל נהיה יותר פשוט".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי