מקורבים לפקהארט: "העסקה עם הפועל ב"ש אפשרית", באלדה הוצע

פקהארט
תומאש פקהארט | אתר רשמי

האלופה לא מרפה בניסיון לצרף חלוץ בכיר ולספורט1 נודע שחודשו המגעים עם הצ'כי ששוחרר מא.א.ק אתונה, גם אקס אתלטיקו מדריד ברשימות של בכר. הערב תמריא הקבוצה לגומלין מול בודפשט הונבד (רביעי, 22:15)

(גודל טקסט)
 הפועל באר שבעמגבירה את מאמציה לצרף את החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט. האלופה, שמתכוננת למשחק הגומלין מול בודפשט הונבד בהונגריה (רביעי, 22:15, ספורט1), לא מוותרת על חלוץ זר בכיר ומנהלת מגעים מזה זמן רב עם מספר מועמדים.


בכל הנוגע למו"מ עם פקהארט, אמנם לפני מספר שבועות לקח השחקן צעד אחורה, אך כעת נודע לספורט1 שהצדדים שבו לדבר ומקורבים לשחקן ולנציגיו אישרו לספורט1: "יש מו"מ, העסקה אפשרית".




פקהארט שוחרר רשמית מא.א.ק אתונה היוונית, במדיה שיחק בשנה וחצי האחרונות וכבש 12 שערי ליגה ב-40 הופעות. החלוץ בן ה-28 שיחק בעבר עם אלמוג כהן בנירנברג ובאינגולשטאט וקיבל מהקשר הישראלי המלצות חמות להגיע לבירת הנגב, אולם הוא מתלבט ובנוסף לכל ישנם פערים כספיים. פקהארט רשם בקריירה 19 הופעות בנבחרת צ'כיה והקריירה שלו כוללת גם את טוטנהאם וסאות'המפטון.


במקביל לפקהארט, באר שבע בודקת אופציות נוספות ומי שהוצע לקבוצה הוא החלוץ הסנגלי איברהימה באלדה. מדובר בשחקן בן 28 המתנשא לגובה 1.90 מטר ובעונה שעברה כבש שני שערים ב-21 משחקים בריימס בליגה השנייה בצרפת. באלדה שיחק בעבר באתלטיקו מדריד, נומנסיה ואוסאסונה וכן רשם ארבע שנים מוצלחות במדי קובאן קרסנודאר הרוסית. באלדה הוא שחקן חופשי שיכול להגיע לבאר שבע ללא תמורה.



פקהארט. הצדדים שבו לשולחן המו"מ (Gettyimages)


בתוך כך, הערב האלופה תצא להונגריה לקראת הגומלין ללא איסק קואנקה וניב זריהן הפצועים, שלא שיחקו גם במשחק הראשון בישראל (1:2). היריבה פתחה בסוף השבוע את העונה בליגה עם ניצחון 0:2 על סומבאטלי, כאשר דויד בובאל, שכבש את השער הראשון, צפוי לפתוח מול באר שבע בעמדת המגן הימני וזאת לאור פציעתו של המגן הניגרי קינג שהוחלף כבר אחרי ארבע דקות במשחק שהתקיים בשבת.


המשחק בבודפשט, כידוע, יתקיים ללא קהל כאשר רק 200 אוהדי באר שבע יורשו להיכנס. הונבד, אגב, הפסידה פעם אחת בביתה בכל המסגרות מאז ספטמבר אשתקד. אגב, הניצחון בליגה היה ה-11 ברציפות של הונבד בבית – הישג אותו רשמה לראשונה מאז ימי פושקאש ובוז'יק ב-1956, אז רשמה הקבוצה 13 ניצחונות ביתיים ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי