קנדיל יהיה כשיר לגביע הטוטו, אלייב ינחת למבחנים בסכנין

בני סכנין
בני סכנין | צילום: סכנין רשמי

השוער ישוב לכשירות מלאה לאחר המחנה, אקס דינמו קייב ינחת וייבחן, גם קשר ברזילאי על הפרק. ניצחון במשחק האימון האחרון

(גודל טקסט)

בני סכנין תסיים היום (שלישי) את מחנה האימונים שלה בפולין. הקבוצה ערב משחק אימון שני בו ניצחה את סארטוקס מהליגה השלישית בפולין 0:2 משערים של מוחמד כליבאת ולוקאס גאושו. בקבוצה פחות עסקו בתוצאה ויותר ביכולת שניכר בה שיפור.

"נראה כי המאמן הצליח להנחיל את מה שהוא מעוניין בו", אמרו במועדון והוסיפו: "יצאנו קבוצה אחת ואנחנו חוזרים קבוצה אחרת לגמרי".  בכל מקרה בהנהלת הקבוצה מבהירים כי המבחן יהיה כבר במשחקי גביע הטוטו שחשוב מאוד להנהלת הקבוצה. "המענקים בגביע הטוטו חשובים לא פחות מהליגה", אמרו בהנהלת הקבוצה. אגב, עוד לפני גביע הטוטו תצא סכנין למשחק אימון מול פנאתינייקוס של עומרי אלטמן.

מי שלא שותף באף אחד מהמשחקים במחנה האימונים הוא השוער מחמוד קנדיל. השוער הגיע למחנה פצוע ובסכנין העדיפו להחזיר אותו לכשירות מלאה ולא לסכן אותו. "קנדיל חוזר לעצמו ויהיה כשיר בתקופה הקרובה ובטח יהיה כשיר לגביע הטוטו", אמרו בסכנין.


קנדיל, חוזר לאט לאט (ערן לוף)

כפי שפורסם בספורט1, בימים הקרובים ינחת בישראל הקשר האוקראיני אולכסנדר אלייב ובמידה וירשים, יחתום בקבוצה. במידה ואלייב לא ייענה לציפיות של הצוות המקצועי אז גם קשר ברזילאי נוסף מועמד להגיע לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי