מכבי חיפה הודיעה: ג'יימס טרויסי החליט לא להצטרף

ג'יימס טרויסי
ג'יימס טרויסי | מכבי חיפה, אתר רשמי

האוסטרלי בחר באופציה אחרת ולא ילבש ירוק בעונה הקרובה. שמם של מיז'ייבסקי הפולני ושל סבסטיאן לטו הוזכר במועדון. בקבוצה מקווים לסגור עם מאור בוזגלו, האוהדים לוחצים לצירופו

(גודל טקסט)
הקשר האוסטרלי ג'יימס טרויסי החליט היום (שלישי) על אף העובדה שערך בדיקות רפואיות במכון וינגייט לוותר על הצעת מכבי חיפה וינסה למצוא לעצמו מקום באירופה. טרייסי אמנם סיפר כי אינו התרשם מהמדינה אבל יש כאלה גם שטוענים כי השחקן קיבל הצעה כספית גבוהה יותר.


הירוקים הודיעו כי למרות ששהה שלושה ימים בישראל, אקס יובנטוס וניוקאסל החליט להמשיך לאתר לעצמו קבוצה אחרת. "איחלנו בהצלחה לשחקן ואנחנו כבר עובדים על החתמת השחקן הבא שאמור לחזק את הקבוצה", נמסר מהמועדון.



בחיפה כבר בוחנים אופציות נוספות ואחת מהן היא זו של הקשר הפולני אדריאן מיז'ייבסקי. הקשר בן ה-30 שיחק בעברו בטברזונספור הטורקית ובשנים האחרונות שיחק בערב הסעודית ואיחוד האמירויות. לקשר 41 הופעות בנבחרת פולין מה שנותן לו עדיפות מצד הירוקים. 



לטו, ילבש ירוק בחיפה? (AFP)


שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא הארגנטינאי סבסטיאן לטו. לטו בן ה-30 צמח בלאנוס בארגנטינה ובעברו נרכש על ידי ליברפול ב-3.5 מיליון דולר אבל לא זכה לקרדיט. הוא הושאל לאולימפיאקוס ושיחק בקטאניה ובשתי קדנציות בפנאתינייקוס במדיה כבש שבעה שערים אשתקד. כעת הוא נחשב שחקן חופשי. בחיפה ציינו שישנם עוד שמות שמועמדים להצטרף.


נושא אחר שהעסיק את הירוקים היה זה של מאור בוזגלו. במועדון אופטימיים לגבי צירוף הקשר ומציינים כי 13 אלף מנויים כבר נמכרו ומודעים לעובדה שצירופו של אקס הפועל באר שבע יכול להזניק את קצב מכירת המנויים. אתמול (שני) חשף יעקב בוזגלו כי משפחתו תגור בסמוך לחיפה וכי הוא מאמין שעד סוף השבוע הקבוצה מהכרמל תגיש לו ולבנו הצעה. בוזגלו גם שפך אור על הפגישה עם אנשי מכבי חיפה, עליה פורסם לראשונה בספורט1. 




לוזון, עובד להשלמת הסגל (ערן לוף)


במקביל, בחיפה גם הביעו שביעות רצון מעזיבתו של החלוץ אלון תורג'מן שעבר להפועל חיפה. הירוקים מקווים כי בשבועיים הקרובים יגיעו להסדר עם כל השחקנים המנודים ובהם איסמעיל ריאן שפתח בהליך בוררות נגד המועדון. בתוך שבועיים נקבע כי הצדדים יגישו את הסיכומים על מנת לקבל החלטה בנושא.


החלוץ הצעיר מוחמד עוואד צפוי לקבל דקות במשחק ההכנה האחרון במחנה לאחר ששוחח עם גיא לוזון בנוגע לדקות המשחק שלו. עומר דמארי הפצוע שטרם שותף במשחקי ההכנה עדיין לא בכושר מלא ובקבוצה יחליטו אם לשתפו במשחק ההכנה האחרון מול סיגמה אולומוץ הצ'כית.

 


במכבי חיפה מאמינים שמאור בוזגלו יצטרף (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי