חצי ליגה מחכה: השחקנים המתנדנדים של מכבי תל אביב בעמדת המתנה

דור פרץ
דור פרץ | אודי ציטיאט

הרוטציה של הצהובים תוביל גם לשחרורים. דור פרץ מבוקש בלא מעט קבוצות, בני יהודה מחכה ליחזקאל ומה עם שלומי אזולאי, מרסלו ואליאל פרץ. הסיכויים, הסיבות והמחזרות. הכל כאן

(גודל טקסט)
סגל השחקנים של מכבי תל אביב מונה נכון לעכשיו 27 שחקנים לאחר חזרתו לאימונים של השוער חביב אוחיון שהחלים מפציעה, אבל ברור שג'ורדי קרויף ידלל אותו בשבועות הקרובים.

 

 

תשעה שחקנים ברשימת המתנדנדים כשמתוכם עשויים לפחות ארבעה למצוא לעצמם אכסניה חדשה. מכבי תל אביב לא תעביר שחקנים למכבי חיפה ולהפועל באר שבע, אבל מרבית קבוצות ליגת העל האחרות ישמחו לקלוט את הפליטים. הנה לכם סדר בדברים.




מרסלו דוס סנטוס
המחזרות:
בני יהודה, הפועל רעננה
הסיכוי להשאלה או מכירה:
90 אחוז
סיבות לפרידה:
הקשר הברזילאי לא בתוכניות המקצועיות של ג'ורדי ואינו נכלל כלל בסגל במשחקים האחרונים באירופה. במועדון מסבירים כי מרסלו לא התאקלם מקצועית ומדובר בשחקן שיכול להצליח בקבוצות ישראליות אחרות. במקביל לבני יהודה ורעננה, גם אופציה של שליחתו חזרה לברזיל נבדקת.



שון גולדברג

המחזרות:
קבוצות בהולנד, שווייץ, אוסטריה, בית"ר ירושלים
הסיכוי להשאלה או מכירה:
99 אחוז
סיבות לפרידה:
המגן השמאלי ששב לאחר שהיה מושאל בהפועל ת"א ובני יהודה כבר היה סגור בקבוצת פ.צ. ציריך מהלך שירד מהפרק בשל ההחלטה של המועדון. בשל רכישתו של אופיר דוידזאדה והעדיפות של אבי ריקן עליו בצד שמאל הוא צפוי להיפרד מהצהובים כאשר הצעות מהולנד, אוסטריה ושווייץ נבדקות עבורו וגם בית"ר ירושלים הביעה בו עניין.



שון גולדברג, עוד פרידה מהצהובים? (מכבי תל אביב, רשמי)


שגיב יחזקאל
המחזרות:
בני יהודה
הסיכוי להשאלה או מכירה:
80 אחוז
סיבות לפרידה:
הקיצוני לא יימכר לאור העובדה שאף קבוצה לא תעמוד במחירו אך ריבוי הפציעות והאכזבה מתפקודו ישלחו אותו כנראה להתחשלות במועדון אחר.


אליאל פרץ
המחזרות:
בני יהודה, הפועל רעננה
הסיכוי להשאלה או מכירה:
50 אחוז
סיבות לפרידה:
למרות שהוא נחשב לאחד המועדפים אצל ג'ורדי קרויף אבל העונה החל עם מיעוט דקות. אחרי הקשר מחזרות בני יהודה והפועל רעננה ובקריית שלום סיפרו על נסיגה בכושר שאולי תוביל לשנת התחשלות.



ג'ורדי מחזיק ממנו, אליאל פרץ (דני מרון)


דור פרץ
המחזרות:
הפועל חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מ.ס אשדוד, בני יהודה
הסיכוי להשאלה או מכירה: 60 אחוז
סיבות לפרידה:
הקשר-בלם הרב גוני הוא אחת התקוות הגדולות של הצהובים בשנים האחרונות אבל הרוטציה וצירופו של כריסטיאן באטוקיו פוגעות שוב במעמדו. מכבי חיפה והפועל באר שבע כבר גיששו לגבי רכישה כפי שפורסם בספורט1 אבל סביר שיצא להשאלה כשעל הפרק נמצאות בית"ר ירושלים, הפועל חיפה (אצלה שיחק אשתקד), בני יהודה ומ.ס אשדוד. כל אחת מהן תשמח לזכות בו ולו לעונה אחת.



דור פרץ, מבוקש רבתי (מכבי תל אביב, רשמי)


שלומי אזולאי

המחזרות:
מכבי חיפה, בית"ר ירושלים
הסיכוי להשאלה או מכירה:
20 אחוז
סיבות לפרידה:
למרות סיבוב בקריית שמונה הקשר שב בקיץ וקיבל הזדמנויות בתחילת הדרך מג'ורדי קרויף. מסביב הטענות שהוא לא מתאים להוביל את הצהובים וייתכן ויושאל כדי להקל על העומס בעמדות מרכז המגרש.



דווקא זוכה לקרדיט, אזולאי (אודי ציטיאט)


יונתן כהן
המחזרות:
בני יהודה, הפועל רעננה, מכבי פתח תקווה
הסיכוי להשאלה או מכירה
:20 אחוז
סיבות לפרידה: החלוץ ששב אחרי עונה נהדרת בבני יהודה מחכה להזדמנות והרשים במחנה האימונים ובתחילת הדרך בליגה האירופית. בשל ריבוי שחקני התקפה עלול לאבד את מקומו, אבל רבים הסיכויים שייבחר להיאבק על מקומו לעת עתה.



כבר פרע שטר, כהן (דני מרון)


מתן בלטקסה

המחזרות:
מ.ס אשדוד, הפועל רעננה, עירוני קריית שמונה
הסיכוי להשאלה או מכירה:
99 אחוז
סיבות לפרידה:
הרכש מהפועל פתח תקווה הגיע כבוסר וצפוי לצאת להשאלה לצבירת ניסיון.



דניאל טננבוים

המחזרות:
קבוצות בברזיל
הסיכוי להשאלה או מכירה:
80 אחוז
סיבות לפרידה:
השוער הרביעי של הצהובים יושאל במידה וחביב אוחיון לא ימצא מועדון אחר שיקלוט אותו. בסאו פאולו ממנה הגיע הוא עשוי למצוא מקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי